کد خبر: ۱۴۳۸۲
زمان انتشار: ۱۳:۳۱     ۲۹ خرداد ۱۳۹۰

مرحله آزمايشي نصب ايربگ (كيسه ايمني هوا) روي محصولات خانواده X100 (پرايد) به زودي‌ آغاز مي‌شود.

مرتضي شفيعي - معاون مهندسي و كيفيت سايپا، در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاري دانشجويان ايران (ايسنا)، در مورد شرايط فعلي نصب ايربگ روي محصولات خانواده پرايد گفت: در چند روز آينده مرحله آزمايشي نصب ايربگ روي محصولات پرايد آغاز خواهد شد.

وي در ادامه در مورد توليد انبوه پرايد با ايربگ بيان كرد:‌ در حال حاضر ما امكان توليد انبوه پرايدها با ايربگ را داريم، ضمن اين كه تاكنون در حدود 200 دستگاه هم از اين خودرو توليد كرده‌ايم، اما موقتا اين خودروها را به بازار عرضه نمي‌كنيم.

وي در پاسخ به اين سوال كه محصولات خانواده پرايد با ايربگ چه زماني به بازار عرضه مي‌شوند؟ اظهار كرد: اين محصولات بسيار زودتر آغاز شش ماه دوم سال جاري به بازار عرضه خواهد شد.

اظهارات شفيعي در حالي است كه رييس پليس راهنمايي و رانندگي نيروي انتظامي ديروز از مهلت يك ماهه به خودرو پرايد براي نصب كيسه هوا خبر داده و گفته بود كه در صورتي كه شركت خودروساز تا يكماه آينده نسبت به نصب كيسه هوا بر روي خودرو پرايد اقدام نكند، از شماره‌گذاري اين خودرو جلوگيري مي‌كنيم.

اسكندر مومني با اشاره به اينكه زمانبندي اجرايي براي نصب كيسه هوا با خودروسازان نهايي شده است، گفت كه از ابتداي امسال نصب كيسه هوا بر روي تمامي خودروها آغاز شده و هيچ خودرويي به جز پرايد نيست كه كار نصب كيسه هوا را آغاز نكرده باشد.

رييس پليس راهور ناجا تصريح كرد كه در عين حال خودرو پرايد تنها تا يكماه آينده فرصت دارد نسبت به نصب كيسه هوا اقدام كند، چرا كه در غير اينصورت شماره‌گذاري اين خودرو برابر قانون متوقف مي‌شود.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:۱
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
ارسال نظرات
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۲۱:۰۴ - ۲۹ خرداد ۱۳۹۰
۰
۰
آخه پرایدی که توی تصادف، فرمونش می چسبه به صندلی عقب! کیسهء هوا به چه کارشه!!!؟
پاسخ
جدیدترین اخبار پربازدید ها