کد خبر: ۱۴۳۶۸۲
زمان انتشار: ۲۳:۱۴     ۰۵ تير ۱۳۹۲
سیاوش اکبرپور در تمرین امروز تیم فوتبال استقلال حضور نداشت.

به گزارش خبرگزاری فارس، تیم فوتبال استقلال از ساعت 18 امروز برنامه‌های آماده‌سازی خود را در کمپ زنده‌یاد حجازی برگزار کرد. در تمرین امروز آبی‌پوشان تمام اعضای کادر فنی حضور داشتند و سیاوش اکبرپور غایب بود. این بازیکن به دلیل کسالت در تمرین امروز آبی‌پوشان شرکت نکرد.

* تماشاگران تیم استقلال در طول برگزاری تمرین سراغ حنیف عمران‌زاده و هاشم بیک‌زاده را می‌گرفتند. این دو بازیکن دیروز و امروز قرارداد خود را تمدید کردند.

* با توجه به اخبار نقل و انتقالات باشگاه استقلال و اینکه بازیکنان جدید در حال عقد قرارداد با این باشگاه هستند و تعدادی از بازیکنان نیز قرارداد خود را تمدید می‌کنند، تماشاگران استقبال بهتری را نسبت به روزهای گذشته از تمرین آبی‌پوشان به عمل آوردند. امروز نیز حدود 200 نفر از طرفداران استقلال از نزدیک برنامه‌های این تیم را نظاره کردند.

* چند دوربین تلویزیونی امروز برای پوشش خبری تمرینی استقلال به کمپ این باشگاه آمدند.

* امیر قلعه‌نویی در ابتدای تمرین در داخل رختکن مشغول تماشای فیلم دیدار پاس همدان و ذوب‌آهن اصفهان بود. البته وی در این چند روز فیلم بازیکنان خارجی مدنظر خود را هم در رختکن تماشا می‌کند.

* فردین عابدینی بازیکنی که دو ـ سه روز پیش در تمرین استقلال مصدوم شد امروز با لباس غیر ورزشی به محل تمرین آمد.

* بهمن طهماسبی مهاجم اسبق تیم‌های استقلال آلومینیوم هرمزگان و شموشک نوشهر در محل تمرین آبی‌پوشان حاضر شد و برنامه‌های این تیم را تماشا کرد. همچنین علی‌اکبر استاد اسدی چند روزی است که به صورت پیاپی تمرینات استقلال را نظاره می‌کند.

* میرشاد ماجدی سرپرست تیم استقلال در تمرین امروز حضور داشت. همچنین شاهرخ بیانی نیز تمرینات آبی‌پوشان را نظاره می‌کرد.

* در ابتدای تمرین بازیکنان زیر نظر دکتر حاج‌قاسم برنامه‌های آماده‌سازی خود را دنبال کردند سپس در قالب گروه‌های 4 نفره کارهای تاکتیکی را پشت سر گذاشتند و در پایان در نیمی از زمین فوتبال درون تیمی را انجام دادند. قلعه‌نویی در تمرین امروز آبی‌پوشان با لباس ورزشی حاضر شد و نکات لازم را به بازیکنان گوشزد کرد.

* با گذشت یک ساعت از تمرین، سرمربی استقلال محمد قاضی را کنار کشید و توصیه‌هایی را به این بازیکن گوشزد کرد.

* تماشاگران تیم استقلال در خصوص پیوستن آرش افشین و آندرانیک تیموریان از اعضای کادر فنی تیم استقلال سؤالاتی را می‌پرسیدند.

* قرار است تمرینات استقلال فردا در دو نوبت صبح و عصر پیگیری شود. آبی‌پوشان روز جمعه را به استراحت می‌پردازند و تمرینات این تیم مجددا از روز شنبه پیگیری خواهد شد.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها