کد خبر: ۱۴۳۶۶۷
زمان انتشار: ۲۰:۱۹     ۰۵ تير ۱۳۹۲
هافبک تیم فوتبال استقلال گفت: «ممکن است فصل پیش رو را خوب شروع نکنیم و فراز و نشیب‌هایی داشته باشیم.»

جام ورزشي؛ احمد جمشیدیان پیش از آغاز تمرین امروز استقلال در خصوص تعداد اندک بازیکنان حاضر در تمرینات این تیم اظهار داشت: «حضور پرتعداد بازیکنان استقلال در تیم ملی باعث شد در فصل بدنسازی عقب بیفتیم اما سایر بچه‌ها باید تلاش کنند چون ملی‌پوشان از لحاظ بدنی در شرایط خوبی قرار دارند.»


وی افزود: «نباید نگرانی وجود داشته باشد اما ممکن است فصل پیش رو را خوب شروع نکنیم و فراز و نشیب‌هایی داشته باشیم.»


هافبک جدید استقلال درباره حضورش در این تیم گفت: «توقعم از خودم بالاست همانطور که توقع قلعه‌نویی از من بالا است. در استقلال به دنبال اهداف بالایی هستم.»


جمشیدیان اضافه کرد: «استقلال در این فصل این پتانسیل را دارد که سومین ستاره قهرمانی آسیا را کسب کند. این موضوع رنگی نیست و یک بحث ملی است.»


وی خاطرنشان کرد: «در نیم فصل دوم فصل گذشته به دلیل مشکلات و درگیری با کرانچار نمی‌خواستم حاشیه ایجاد کنم و سکوت کرده بودم. قطعا انگیزه من در استقلال صد چندان شده و می‌خواهم خیلی چیزها را ثابت کنم.»


هافبک تیم استقلال در خصوص اینکه در چه پستی برای آبی‌پوشان بازی خواهد کرد، گفت: «تقریبا در همه پست‌ها بازی کرده‌ام و حتی در راه‌آهن در 15 بازی دفاع آخر بودم اما زمانی که قلعه‌نویی در تیم ملی حضور داشت مرا از دفاع آخر به جلو برد.»


 جمشیدیان در خاتمه گفت: «خصوصیات بازی من به شکلی است که می‌توانم خودم را در پست‌‌های مختلف تطبیق بدهم اما نظر قلعه‌نویی مهم است که در کجا و چگونه بازی کنم.»
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها