کد خبر: ۱۴۳۶۴۵
زمان انتشار: ۱۹:۵۲     ۰۵ تير ۱۳۹۲
نایب ‌رئیس فراکسیون زنان و خانواده مجلس از ارائه پیشنهاد این فراکسیون برای ویژگی‌های فردی و انتصاب ریاست جدید مرکز امور زنان ریاست جمهوری به رئیس‌جمهور منتخب خبر داد.

شهلا میرگلوبیات نایب ‌رئیس فراکسیون زنان و خانواده مجلس نماینده مرم ساوه در مجلس شورای اسلامی در گفت‌وگو با خبرنگار پارلمانی خبرگزاری فارس با اشاره به جلسه صبح امروز فراکسیون زنان و خانواده اظهار داشت: در این جلسه گزارشی از عملکرد فراکسیون زنان و خانواده مجلس طی یک سال گذشته ارائه شد.

وی با بیان اینکه در این نشست نحوه تعامل فراکسیون زنان و خانواده مجلس با دولت یازدهم مورد بحث و بررسی قرار گرفت، افزود: همچنین در این نشست در مورد اقدامات و برنامه‌هایی که قرار است در آینده در این فراکسیون صورت گیرد، تبادل نظر صورت گرفت.

نایب ‌رئیس فراکسیون زنان و خانواده مجلس خاطرنشان کرد: در جلسه صبح امروز، موضوع ویژگی‌های فردی که قرار است به عنوان ریاست جدید مرکز امور زنان ریاست جمهوری در دولت یازدهم فعالیت کند، مورد بحث و بررسی قرار گرفت.

میرگلوبیات تصریح کرد: بر این اساس مقرر شد که اعضای فراکسیون ویژگی‌های لازم برای فرد مورد نظر را جمع‌بندی و طی نامه‌ و یا دیدار حضوری، به رئیس ‌جمهور منتخب اعلام کنند.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها