کد خبر: ۱۴۳۶۴۴
زمان انتشار: ۱۹:۵۲     ۰۵ تير ۱۳۹۲
پيشکسوت تيم فوتبال پرسپوليس گفت: ما براي حمايت از حق، امروز به وزارت ورزش رفتيم.
حميد استيلي در خصوص حضور پيشکسوتان در مقابل وزارت ورزش و جوانان، اظهار داشت: پس از جلسه‌اي که صبح امروز با پيشکسوتان داشتيم و در پي حمايت‌هاي بي‌دريغ هواداران و کارهايي که رويانيان در يک سال گذشته انجام داده تصميم مبني بر اين شد تا با وزير ورزش ديداري داشته باشيم.

وي افزود: به همين دليل براي دادن يک نامه امروز به وزارت ورزش رفلتيم اما درحالي که مدتي آنجا معطل شديم موفق به ديدن وزير نشديم اصلا شايد وزير دوست نداشت ما را ببيند.

به گزارش فارس، استيلي يادآور شد: ما فقط براي حمايت از حق رفتيم. حضور رويانيان نه پولي را وارد جيب من مي‌کند نه کس ديگر اما او اقداماتي مانند بيمه پيشکسوتان را انجام داد که واقعا در چند سال اخير بي‌نظير بود. بيمه پيشکسوتاني که برخي‌ها به خرج خود محتاج باشند.

استيلي ادامه داد: شما خودتان مي‌دانيد که استقلال چه وضعيتي داشت اما آنجا تغييرات به وجود نيامد و حاصل آن قهرماني و صعود به مرحله بعدي ليگ قهرمانان بود اما پرسپوليس که تازه رويانيان راه و چاه را پيدا کرده پس از دادن فقط 5/2 ميليارد بودجه مي‌خواهند او را تغيير دهند. رويانيان مشاوران و بيزينس‌هاي خوبي را کنار خود داشت اما اينها که يک ساله جواب نمي‌دهند و بايد حداقل سه تا چهار سال به اينگونه مديران فرصت داد. خداي ناکرده پرسپوليس ضربه بخورد چه کسي بايد جواب اين هواداران را بدهد ما آمديم بگويم که چرا بايد در اين شرايط که بسيار حساس هم است، تغييرات انجام شود.

وي در پايان يادآور شد: اميدواريم صداي ما به گوش وزير ورزش برسد البته نامه‌اي هم تهيه و براي او فرستاده‌ايم و قطعا سعي مي‌کنيم ديداري نيز با او داشته باشيم. الان پرسپوليس بيشتر از هر وقت نياز به آرامش دارد که اگر خداي ناکرده اتفاق نيفتد جوابش را بايد خود آقايان بدهند. اين خوب نيست که مديريت هر روز در پرسپوليس عوض شود و اين مسئله نيز به موضوعي به جز مسائل غير فوتبالي ربط داشته باشد.
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها