کد خبر: ۱۴۳۶۴۲
زمان انتشار: ۱۹:۵۲     ۰۵ تير ۱۳۹۲
مربي تيم فوتبال استقلال گفت: بايد در تعطيلات نيم فصل اول عقب‌افتادگي خود را جبران کنيم.
مجيد صالح در حاشيه تمرين امروز تيم فوتبال استقلال عنوان کرد: خوشبختانه تمرينات خوبي داريم و از بازيکنان اصلي ما 10-12 بازيکن در تمرينات حضور دارند و از هفته گذشته تمرينات جدي خود را آغاز کرديم و از صبح و عصر تمرينات خود را انجام مي‌دهند.

به گزارش فارس، وي ادامه داد: حاج قاسم هم کار بدنسازي را انجام مي‌دهد و ما در کنار ساير مربيان کارهاي تاکتيکي را دنبال مي‌کنيم اگر بازيکنان گذشته به تيم اضافه شوند شرايط بهتري خواهيم داشت. با توجه به اينکه مسابقات به تعويق افتاد اگر بازيکنان زودتر به تيم اضافه شوند، به مراتب از لحاظ فني برايمان بهتر خواهد بود.

مربي استقلال يادآور شد: بازيکناني چون پژمان نوري، احمد جمشيديان، محمد قاضي و مهدي نظري عملکرد بسيار خوبي دارند اما متاسفانه عابديني در حادثه‌اي دچار مصدوميت شد که اميدواريم امروز يا فردا به تمرينات اضافه شود.

صالح در باره اينکه با اين وجود هواداران نبايد نگران باشند، اظهار داشت: به هر حال موضوعي که بايد در نظر داشته باشيم اين است که ما 15 -20 روز بيش از ساير تيم‌ها بازي کرديم آن هم به خاطر ديدار رفت و برگشت‌ما در ليگ قهرمانان آسيا بود. همچنين 7 ملي‌پوش داريم و بايد شرايط آنها مشخص شود.

وي ادامه داد: بايد بازيکنان را در شرايط بدني حفظ کنيم. در فصلي که با آن روبرو هستيم بالاي 50 بازي رسمي خواهيم داشت که بايد اين شرايط را هماهنگ کنيم تا در نيم فصل دوم با مشکل روبرو نشويم. در تعطيلات نيم فصل اول بايد عقب افتادگي خود را جبران کنيم.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها