کد خبر: ۱۴۳۶۲۶
زمان انتشار: ۱۹:۴۰     ۰۵ تير ۱۳۹۲
مجتبي تقوي، سرمربي مس کرمان اظهار کرد: مس با همدلي و اتحاد آسيايي مي‌شود، نه با شعاردادن . براي موفقيت، بايد 'تيمي' حرکت کنيم .
به گزارش نسيم، مهم‌ترين محور صحبت‌هاي سرمربي اين فصل مس کرمان به شرح زير است:

- آمدنم به کرمان خواست خدا بود. باعث افتخار من است به استاني آمده‌ام که در گذشته خانواده‌ام از خونگرمي، نجابت و مهرباني آنها سخن مي‌گفتند. شايد تعاريف آنها از کرمان و در خاطر ماندن حرف‌هاي آنها باعث شد که از بين 2، 3 گزينه‌اي که به من پيشنهاد شده بود، خودم را براي خدمتگزاري به مردم کرمان آماده کنم.

- خودم از اهالي جنوب هستم و خواستم حالا که مي‌خواهم از سايپا به عنوان خانه فوتبالي‌ام پس از 18 سال جدا شوم، بهتر است به جايي برم که روحيات همه ما باهم سازگار باشد. اميدوارم بتوانم با پرورش جوانان و ميدان دادن به آنها، بتوانم روزهاي خوبي را با کرماني‌ها داشته باشم.

- مطرح کردن بحث‌هاي حاشيه‌اي به تيم ضربه مي‌زند و هيچ کمکي به تيم و مجموعه باشگاه نمي‌کند. اين اتفاق باعث افت تيم مي‌شود که نه شما اين را مي‌خواهيد، نه مردم، نه ما و نه باشگاه.

- در سايپا به دليل مشکلاتي که وجود داشت، نتوانستيم به طور کامل طرح و تاکتيک‌هاي مورد نظرمان را اجرا کنيم اما تا حدي به اهدافمان رسيديم و اميدواريم در کرمان نيز بتوانيم استارت خوبي داشته باشيم و اگر عمري بود تا پايان اجرايشان کنيم.

- قسم مي‌خورم حتي يک بازيکن غير کرماني هم‌سطح با بازيکن بومي را هم جذب نمي‌کنم اما با اينکه فقط بخواهم با نام جوانگرايي خودم را بالا بکشم هم مخالفم. چرا که به جوانگرايي ظاهري اعتقادي ندارم.

- فوتبال روز دنيا مي‌گويد اول بايد با بازيکنان جوان کار کرد و بعد به آنها ميدان داد. 5 دقيقه يا 10 دقيقه بازي دادن با بازيکن جوان، ميدان دادن نيست و من با اين کار بسيار مخالفم. در سايپا در بحث جوانگرايي رو سفيد بوديم چرا که کريم انصاري‌فرد، امين منوچهري، ميلاد غريبي، کاوه رضايي و چند بازيکن ديگر را درست به نتيجه رساندم. در مس هم بايد به اينجا برسيم.

- هواداران مس کرمان از ما مي‌خواهند تيم‌شان را به ليگ قهرمانان آسيا برسانيم. اين حق طبيعي آنهاست اما بايد براي رسيدن به اين هدف "تيمي" حرکت کنيم. يعني بايد مسولان استاني، مسولان ورزشي، باشگاه، کادرفني، بازيکنان، رسانه‌ها، ليدرها، هواداران، مردم و همه و همه در غالب يک تيم براي رسيدن به اين هدف تلاش کنيم.اگر اين اتفاق بيفتند، دستيابي به آن دور از دسترس نيست.

- من به تعهد و اخلاق‌مداري توجه ويژه‌اي دارم و قول و وعده سرخرمن نمي‌دهم. همانطور که گفتم اگر همه ما تيمي حرکت کنيم، رساندن مس به ليگ قهرمانان آسيا دور از دسترس نيست؛ هرچند ما هنوز تمام بازيکنانمان را به خدمت نگرفته‌ايم و تيم تکميل نشده است.

- به نظر من اگر بازيکن با 30 درصد توانش پا به استاديومي بگذارد که پر از هوادار است، روحيه اش چند برابر مي‌شود و تا پاي جان هم براي تيمش بازي مي‌کند؛ چون خودش را مسئول پاسخگويي به آن همه هوادار مي‌داند. پس هواداران ،مسئولان، کارشناسان فوتبال استان و همه بايد در زمان بازي‌ها حضور داشته باشند تا جو روحي ورزشگاه به نفع مس و به ضرر تيم‌هاي مقابل باشد.

- خلاصه کلام اينکه مس با همدلي و اتحاد آسيايي مي‌شود، نه با شعاردادن.

- خوشبختانه تمرينات خوب و منظمي را پشت سر گذاشتيم و حالا هم اردوي تيم را در کرج برپا کرده‌ايم. در مورد جذب بازيکنان جديد نيز اجازه دهيد در پايان نقل و انتقالات که تيم تکميل شد، ارزيابي دقيق‌تري انجام خواهيم داد.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها