کد خبر: ۱۴۳۶۱۴
زمان انتشار: ۱۹:۳۱     ۰۵ تير ۱۳۹۲
تيم فوتبال استقلال از ساعت 18 امروز برنامه‌هاي آماده‌سازي خود را در کمپ زنده‌ياد حجازي برگزار کرد. در تمرين امروز آبي‌پوشان تمام اعضاي کادر فني حضور داشتند و سياوش اکبرپور غايب بود. اين بازيکن به دليل کسالت در تمرين امروز آبي‌پوشان شرکت نکرد.

به گزارش فارس، تماشاگران تيم استقلال در طول برگزاري تمرين سراغ حنيف عمران‌زاده و هاشم بيک‌زاده را مي‌گرفتند. اين دو بازيکن ديروز و امروز قرارداد خود را تمديد کردند.

* با توجه به اخبار نقل و انتقالات باشگاه استقلال و اينکه بازيکنان جديد در حال عقد قرارداد با اين باشگاه هستند و تعدادي از بازيکنان نيز قرارداد خود را تمديد مي‌کنند، تماشاگران استقبال بهتري را نسبت به روزهاي گذشته از تمرين آبي‌پوشان به عمل آوردند. امروز نيز حدود 200 نفر از طرفداران استقلال از نزديک برنامه‌هاي اين تيم را نظاره کردند.

* چند دوربين تلويزيوني امروز براي پوشش خبري تمريني استقلال به کمپ اين باشگاه آمدند.

* امير قلعه‌نويي در ابتداي تمرين در داخل رختکن مشغول تماشاي فيلم ديدار پاس همدان و ذوب‌آهن اصفهان بود. البته وي در اين چند روز فيلم بازيکنان خارجي مدنظر خود را هم در رختکن تماشا مي‌کند.

* فردين عابديني بازيکني که دو سه روز پيش در تمرين استقلال مصدوم شد امروز با لباس غير ورزشي به محل تمرين آمد.

* بهمن طهماسبي مهاجم اسبق تيم‌هاي استقلال آلومينيوم هرمزگان و شموشک نوشهر در محل تمرين آبي‌پوشان حاضر شد و برنامه‌هاي اين تيم را تماشا کرد. همچنين علي‌اکبر استاد اسدي چند روزي است که به صورت پياپي تمرينات استقلال را نظاره مي‌کند.

* ميرشاد ماجدي سرپرست تيم استقلال در تمرين امروز حضور داشت. همچنين شاهرخ بياني نيز تمرينات آبي‌پوشان را نظاره مي‌کرد.

* در ابتداي تمرين بازيکنان زير نظر دکتر حاجي قاسم برنامه‌هاي آماده‌سازي خود را دنبال کردند سپس در قالب گروه‌هاي 4 نفره کارهاي تاکتيکي را پشت سر گذاشتند و در پايان در نيمي از زمين فوتبال درون تيمي را انجام دادند. قلعه‌نويي در تمرين امروز آبي‌پوشان با لباس ورزشي حاضر شد و نکات لازم را به بازيکنان گوشزد کرد.

* با گذشت يک ساعت از تمرين، سرمربي استقلال محمد قاضي را کنار کشيد و توصيه‌هايي را به اين بازيکن گوشزد کرد.

* تماشاگران تيم استقلال در خصوص پيوستن آرش افشين و آندرانيک تيموريان از اعضاي کادر فني تيم استقلال سؤالاتي را مي‌پرسيدند.

* قرار است تمرينات استقلال فردا در دو نوبت صبح و عصر پيگيري شود. آبي‌پوشان روز جمعه را به استراحت مي‌پردازند و تمرينات اين تيم مجددا از روز شنبه پيگيري خواهد شد.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها