کد خبر: ۱۴۳۵۹۲
زمان انتشار: ۱۹:۱۱     ۰۵ تير ۱۳۹۲
به آخرین اخبار و شایعات در نقل و انتقالات لیگ برتر فوتبال توجه فرمایید.

** قطعی شد

* مرتضي فلاحتي؛ ملوان

مدافع راست فصل گذشته ابومسلم راهي انزلي شد تا با عقد قراردادي يكساله براي ملوان بازي كند. مرتضي فلاحتي كه فوتبالش را با ملوان آغاز كرد و در ليگ هم براي اين تيم به ميدان رفت به تيم سابقش برگشت تا جانشين بابك پورغلامي در دفاع راست شود.

 

* هاشم بیگ زاده؛ استقلال

با راه آهن قرارداد داخلی داشت ولی با همکاری رئیسی کیا فسخ کرد. هاشم بیگ زاده با استقلال قرارداد جديدي امضا كرد تا يك سال ديگر آبي‌ بپوشد. بیگ زاده در توافق با فتح الله زاده قرارداد امضا كرد تا همچنان در خط دفاعي استقلال بازي كند.

 

* ماتيوس آلونسو؛ ملوان

مدافع سابق استيل آذين به ملوان رفت تا زير نظر اسكوچيچ به فوتبال خود ادامه دهد. ماتيوس آلونسو كه زمان حضور استيل آذين در ليگ پيراهن اين تيم را مي‌پوشيد به انزلي رفت تا پس از امضاي قراردادي يكساله به عضويت اين تيم پرطرفدار دربيايد.

 

* هادی شکوری؛ مس کرمان

هادی شکوری مدافع فصل گذشته تیم فوتبال نفت با قراردادی یک ساله به تیم فوتبال مس کرمان پیوست.

 

* خلیل زاده و ابراهیمی؛ سپاهان

شجاع خلیل‌زاده مدافع ملی پوش فصل پیش مس کرمان با انجام مذاکرات نهایی با مدیر عامل باشگاه سپاهان و بعد از توافق با مسئولان این تیم، رسما به سپاهان پیوست. امید ابراهیمی نیز پس از نشست با مدیرعامل باشگاه فولاد مبارکه سپاهان حضور خود در تیم فوتبال سپاهان را قطعی و رسما با طلایی پوشان تمدید کرد.

 

* عباس محمدرضایی؛ فولاد خوزستان

محمدرضایی عصر روز گذشته پس از توافق با مسئولان فولاد به این تیم پیوست تا فصل آینده با لباس فولاد در لیگ برتر به میدان برود. قرارداد بازیکن فصل گذشته استقلال با فولاد یک‌ساله است.

 

* محمود تیغ نورد؛ مس کرمان

هافبک فصل گذشته آلومینیوم هرمزگان با عقد قراردادی یک ساله به تیم مس کرمان پیوست. این فوتبالیست چهار سال عضو تیم آلومینیوم بود و کاپیتانی زرد پوشان را برعهده داشت.

 

* آرش برهانی؛ استقلال

آرش برهانی امروز برای دیدار با علی فتح الله زاده به ساختمان لارستان رفت. برهانی قرارداد خود را به صورت رسمی با استقلال امضا کرد.

 

** گمانه زنی ها

* حامد رياحي؛ گسترش فولاد

 

دروازه‌بان سابق گسترش فولاد حالا دوباره مورد توجه اين تيم قرار گرفته. حامد رياحي كه يكي دو فصل پيش گلر شماره يك گسترش فولاد بود بعد از بازي براي اتكا و برق شيراز دوباره مورد توجه كادر فني اين تيم قرار گرفته. رياحي كه همراه خطيبي در ماشين‌سازي هم بازي كرد رابطه بسيار خوبي با سرمربي گسترش دارد و به همين خاطر بعيد نيست دوباره پيراهن اين تيم را به تن كند.

 

* ايمون زايد؛ مس كرمان

مس كرمان در فصل نقل و انتقالات عملكرد مطلوبي نداشته اما حالا از كرمان خبر مي‌رسد مسوولان اين تيم دنبال جذب ايمون زايد هستند. مهاجم سابق پرسپوليس كه فصل گذشته با آلومينيوم به ليگ يك سقوط كرد با مسوولان مس وارد مذاكره شده تا جانشين رضا عنايتي در تركيب اين تيم شود. زايد از 2 باشگاه اروپايي هم پيشنهاد دريافت كرده.

 

* پرويز مظلومي؛ ذوب‌آهن

مي‌گويند شايد قرارداد محمود ياوري براي فصل جديد با ذوب‌آهن تمديد نشود و اين مربي جاي خود را به مربي ديگري بدهد. صحبت از پرويز مظلومي است تا در صورت بقاي ذوب در ليگ برتر مربيگري اين تيم را به عهده بگيرد. جدا از مظلومي بحث حضور استيلي، لوكا و صمد مرفاوي هم در اصفهان هست اما گفته مي‌شود اگر ياوري نماند شانس مظلومي بيشتر از بقيه است.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها