کد خبر: ۱۴۳۵۷۳
زمان انتشار: ۱۸:۵۵     ۰۵ تير ۱۳۹۲
مهاجم تیم فوتبال تراکتورسازی تبریز گفت: «تراکتور باید قهرمان شود اما این قهرمانی با حرف به دست نمی آید.»


جام ورزشی؛ مسعود ابراهیم زاده درباره شرایط تراکتور اظهارداشت: «اردوی خوبی را در سرعین پشت سر گذاشتیم. الان هم داریم تمرینات مان را در تبریز ادامه می دهیم و به تهران می آییم تا بازی های دوستانه برگزار کنیم.»

 

وی ادامه داد: «بچه ها تا الان 50 درصد آماده شده اند و تا شروع لیگ هم به آمادگی کامل می رسند. تعویق شروع لیگ برتر به نفع اکثر تیمها تمام شد و فکر می کنم خیلی از تیمها با این موضوع سود کرده اند.»

 

ابراهیم زاده درباره مهاجمانی که قرار بود به تراکتور بیایند و نیامدند افزود: «ما از مهاجمان تیم فقط سید صالحی را از دست دادیم. الان کاظمیان و ابراهیمی را داریم که از بهترین مهاجمان ایران هستند و جای نگرانی نیست. شنیده ام قرار است یک مهاجم دیگر هم بیاید که باید منتظر بمانیم.»

 

وی درباره احتمال حضور کریم انصاری فرد در تراکتور گفت: «کریم در تیم امید همبازی من بوده و از آمدن او به تراکتور استقبال می کنم چون همشهری من است و رابطه خوبی با هم داریم اما فکر می کنم او در پرسپولیس بماند.»

 

مهاجم تراکتور با اشاره به حضور علی کریمی در این تیم خاطرنشان کرد: «تراکتور نقل و انتقالات خوبی را پشت سر گذاشت. ما بازیکنی مثل علی کریمی را گرفتیم که نشان می دهد چه بازیکنان بزرگی حاضرند به خاطر برند تراکتور به تبریز بیایند. هدف امسال ما قهرمانی است اما قهرمانی با حرف به دست نمی آید و باید زحمت زیادی بکشیم.»
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها