کد خبر: ۱۴۳۵۰
زمان انتشار: ۲۰:۰۷     ۲۸ خرداد ۱۳۹۰
بولتن نیوز : طی دوهفته اخیر، سایت بولتن نیوز در سلسله گزارش هایی فعالیت های اخیر گروهک کومله زحمتکشان در کردستان و بیانیه های رهبران آن و همچنین واکنش های پیرامون آن را مورد بررسی قرار داده است.

این مجموعه گزارش ها از ورود یک تیم پیشمرگان کومله به ایران تا واکنش تعدادی از اعضای کوله در داخل وخارج کشور را در برداشته است.

بعد از انتشار گزارش "یک تیم تروریستی پیشمرگان کومله وارد ایران شدند" ، گزارش " تیم تروریستی کومله در کردستان متلاشی شد" منتشر شد که موضوع عملیات سربازان گمنام امام زمان (عج ) در مقابله با تیم پیشمرگان کومله را مورد توجه قرار داد.

به دنبال آن گزارشی با عنوان " دست و پازدن کومله برای جمع کردن یک رسوایی"، منتشر شد که به موضوع تلاش رهبران کومله برای رد اقدامات آنها  ودلایل و مستندات مشارکت آنها مرتبط بود.

همچنین در گزارش دیگری "بیانیه گروهک تروریستی کومله بر علیه بولتن نیوز و رسانه های دیگر" را شاهد بودیم که تلاش داشتند رسانه ها را به جو سازی علیه کومله متهم  و خود را از اقدامات اخیر مبرا کنند.

اما نامه سرگشاده اعضای کادر گروهک کومله خطاب به مردم کردستان که با گزارشی با عنوان " رهبران کومله باید استعفا کنند" منتشر شد نشان داد که نه تنها مستندات قابل قبولی در مورد فعالیت ومشارکت کومله در این گونه اقدامات وجود دارد بلکه حتی برخی اعضای کادر کومله نیز نسبت به عملکرد رهبران کومله انتقاد دارند وخواستار استعفای آنها هستند.
درادامه خلاصه ای از این گزارش ها از نظر مخاطبان گرامی می گذرد و در پایان آدرس مراجعه به تک تک گزارش دردسترس است .

تیم تروریستی کومله در کردستان متلاشی شد
 
گروهک کومله شاخه زحمتکشان کردستان پنج نفر از پیشمرگان خود به نام های شورش رضایی، فردین فرجی، کیوان ظفری و چنگیز قدم خیر و یک نفر دیگر را جهت اقدامات خرابکارانه و تروریستی روانه مرزهای ایران در کردستان کرد. اعزام این گروه به مرز ایران با هدف ایجاد رعب و وحشت و خرابکاری در منطقه کردستان ایران و دامن زدن به اختلاف های قومی صورت گرفت.

در پی ورود یک تیم پنج نفره از پیشمرگان کرد گروهک تروریستی کومله به ایران با هدف ایجاد خرابکاری، نیروهای امنیتی در یک عملیات پیچیده اطلاعاتی و با شناسایی مخفیگاه تروریست ها و در یک تعقیب و گریز گسترده موفق به دستگیری آنان شدند .


این گروهک با حمله به مردم بی گناه روستای هندیمن شهرستان کامیاران در استان کردستان یکی از کشاورزان بی گناه این روستا را در جلوی چشم خانواده اش با گلوله به شهادت رساندند . شیرزاد میدانی که هدف ترور این جنایتکاران قرار گرفت تنها به دلیل پرداخت نکردن وجه درخواستی و مقاومت در برابر آنان به ضرب گلوله به شهادت رسید .

به دنبال شهادت این غیر نظامی بی گناه تیم های امنیتی با عملیات تعقیب و گریز مسلحانه که نزدیک به دو روز به طول انجامید سر انجام در منطقه ای به نام تيرباغ انديمن این تروریست ها را در کمین خود گرفتار می کنند و در ساعت 1:30 صبح با حمله به این تیم تروریستی موفق به دستگیری دو نفر از این افراد و به هلاکت رسیدن یک نفر به نام کیوان ظفری می شوند . دو نفر دیگر نیز موفق به فرار می شوند. در این درگیری مسلحانه همچنین هیچ گونه آسیبی به نیروهای نظامی کشورمان وارد نشد .

در پی این اقدام و با لو رفتن عملیات محرمانه نیروهای کومله و اعزام نیرو به ایران، رهبر این گروهک تروریستی در کمال تعجب با انتشار بیانیه ای هرگونه انتصاب این افراد به پیشمرگان کرد کومله را رد کرد.
دست و پازدن کومله برای جمع کردن یک رسوایی


گروهک تروریستی کومله که با افشاگری های رسانه ای نتوانست به اهداف شوم خود مبنی بر انجام اعمال خلافکارنه در خاک جمهوری اسلامی ایران دست یابد و با اقدام به موقع مامورین امنیتی تیم 5 نفره پیشمرگان اعزامی این گروهک که در هفته های گذشته وارد کردستان شده بودند منهدم شد در تازه ترین اقدام خود برای جمع کردن این رسوایی و برای منحرف کردن افکار عمومی از اقدام موثر نیروهای امنیتی کشورمان به بیانیه پردازی های دروغین روی آورد.

دبیرخانه این حزب منحله با صدور اطلاعیه ای با حمله به سایت بولتن و روزنامه کیهان و وبلاگ افشاگری کومله ۱۹۱۷ضمن رد ادعاهای مطرح شده هرگونه وابستگی این تیم تروریستی به سرکرده اصلی کومله را رد کرد و با فرافکنی قصد داشت افکار عمومی را از این پیروزی بزرگ حافظان امنیت جمهوری اسلامی منحرف سازد .

در بخشی از بیانیه  حزب منحله کومله آمده است : در روزهای اخیر سایت­ها ورسانه­ های اطلاعاتی! رژیم جمهوری اسلامی خصوصا بولتن نیوز و کیهان گزارشهای کذب و گمراه­ کننده ­ای در مورد درگیری یک واحد پنج نفری از پیشمرگان کومله در اطراف کامیاران و کشته و دستگیر شدن آنها انتشار داده و موذیانه آنها را به حزب کومله کردستان ایران منتسب کرده اند. ما هر نوع انتساب این رویداد و افراد نامبرده به حزب کومله کردستان ایران را رد کرده و هرنوع دخالت و ارتباط حزب ما با آن را قویا تکذیب میکنیم. اطلاعات جمهوری اسلامی خود بخوبی از جعلی بودن این انتساب آگاه است و مانند همیشه برای مشوب کردن اذهان عمومی و در راستای زمینه­ سازی برای توطئه­ های سرکوبگرانه و امنیتی رژیم علیه مردم کردستان، فعالان سیاسی و مدنی و نیز علیه حزب کومله کردستان ایران به نشر این اکاذیب میپردازد.


اما در خصوص این بیانیه نکاتی به نظر می رسد که در پی می آید :

 برای یک نمونه در تصویر زیر یکی از اعضای این تیم پنج نفره به نام کیوان ظفری را که در درگیری با نیروهای امنیتی جمهوری اسلامی  به هلاکت رسید را در کنار عمر ایلخانی زاده به عنوان محافظ وی می بینید که خود گواه روشنی برای این ارتباط است .



ادعای دروغین استفاده نکردن از مبارزه مسلحانه بیشتر به یک شوخی خنده دار شبیه است و نشان از سردرگمی کومله با این افشاگری ها دارد چرا که هویت اقدامات مسلحانه کومله و به شهادت رساندن هموطنان بی گناه کرد که در آخرین نمونه آن یکی از کشاورزان بی گناه کردستانی به دست همین تیم تروریستی به شهادت رسید بر کسی مخفی نیست.

سرکرده گروهک تروریستی کومله با صدور بیانیه ای تعجب برانگیز و فرار از ماجرا، به تکذیب اقدامات تروریستی این گروهک پرداخت.


سرکرده این گروهک با توجه به تهدید اتحادیه میهنی کردستان از احزاب نزدیک به جلال طالبانی هرگونه ارتباط خود با این گروهک تروریستی را رد کرد. اما طی دو روز گذشته نیروهای امنيتي جمهوري اسلامي ايران در یک عملیات غافلگیرانه این 5 نفر از اعضای گروهک تروریستی کومله که نام آنها قبلا از طریق همین سایت به اطلاع مردم رسیده بود را به جرم کشتن یک کشاورز بی گناه و برنامه ریزی جهت اقدامات خرابکاری دستگیر کردند . به دنبال دستگیری این افراد و انتشار خبر آن که با بازتاب های بسیاری همراه بود و با قرار دادن عکس افراد دستگیر شده ، روز گذشته عبدالله مهتدی سرکرده این گروهک تروریستی در حالی که در لندن به سر می برد بیانیه ای را بر علیه بولتن نیوز صادر کرد .در این بیانیه که توسط دبیرخانه این گروهک غیرقانونی منتشر شد ضمن رد خبر بولتن نیوز در خصوص تیم اعزامی تروریست ها به ایران، این گروهک هرگونه ادعای رهبری این تیم را رد کرده و رهبری آن را مربوط به عمر ایلخانی زاده می داند .

عبدالله مهتدی در بیانیه خود به سفارش افراد اپوزیسیون ادعا می کند که این سایت و روزنامه کیهان و برخی وبلاگ ها متعلق به وزارت اطلاعات جمهوری اسلامی ایران هستند .

اما در خصوص این تکذیبیه و مطالب مطرح شده از سوی مهتدی که در وب سایت های رسمی کومله با جار و جنجال زیادی پیگیری می شود لازم است چند نکته به عرض برسد .

زمانی که صدای آمریکا از عبدالله مهتدی سوال کرد: آقای مهتدی! شما همچنان بر مبارزه مسلحانه بر علیه رژیم جمهوری اسلامی اعتقاد دارید؟ و ی جواب داد: اگر اعتقاد ندارم پس چرا نیروهای پیش‌مرگم در شمال عراق مسلح هستند؟ ما در دهه اخیر چندین تیم را روانه ایران کرده ایم و سعی کرده ایم که به این وسیله مردم کردستان ایران را آگاه کنیم که ما سلاح به دست همچنان هستیم و مبارزه مسلحانه بخش مهمی از فعالیتهای ما را در کردستان ایران و بر علیه رژیم ایران، تشکیل می دهد و جزء لاینکفات ما می باشد.


نامه سرگشاده اعضای کادر گروهک کومله خطاب به مردم کردستان، رهبران کومله باید استعفا کنند

برخی از اعضای کادر و نیروهای مستقر در اردوگاه کومله و همچنین برخی اعضای سابق این گروهک که هم اکنون در ایران به سر می برند با صدور اطلاعیه ای خطاب به افکار عمومی و به خصوص مردم کردستان ایران از چهره های پشت نقاب سرکردگان کومله پرده برداشتند .

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها