کد خبر: ۱۴۳۳۴۵
زمان انتشار: ۲۱:۰۳     ۰۴ تير ۱۳۹۲
سرپرست تيم پرسپوليس گفت:باشگاه سپاهان مي تواند از من شکايت کند ولي اين دليل نمي شود که ما از حق و حقوق پرسپوليس بگذريم.
سعيد شيريني پس از پايان جلسه کميته انضباطي قاسم دهنوي عنوان کرد:يک خورده بحث طولاني شد.همه اعضا حضور داشتند.اطمينان دارم کميته انضباطي با لحاظ کردن همه مسائل تصميم خوبي را مي گيرد تا اين اتفاقات دوباره رخ ندهد.

به گزارش اوج نيوز، وي ادامه داد:منتظريم ببينيم چه تصميمي گرفته مي شود.ميزان غرامتي که بايد پرداخت شود مشخص است.در اين جلسه معلوم شد چيزهايي که عنوان شده بود اساس خاصي نداشت.دو قرارداد امضا شده و تخلف صورت گرفته و محرز است.

سرپرست پرسپوليس درباره اينکه دهنوي زودتر با کدام باشگاه قرارداد بسته است گفت:اينکه زير بار بروند که اول بوده است يا نه مهم نيست.طبق اسناد ما مشخص است که قرارداد دهنوي با پرسپوليس زودتر امضا شده است.تاريخ نشان مي دهد که اول با ما امضا شده است.چرا بايد مدير برنامه اين بازيکن با دو باشگاه صحبت کند وقرارداد ببندد.اراده بر اين شد که پيگيري کنيم.اميدواريم حق به حقدار برسد و اين مسائل ديگر تکرار نشود.از حق پرسپوليس يک قدم کوتاه نمي آييم.کميته انضباطي بايد حق را به حق دار بدهد.

وي درباره برکناري رويانيان گفت:من به اين بحث ورود نمي کنم.ما کار خودمان را انجام مي دهيم.جو عمومي همه چيز را روشن مي کند.من اميدوارم هر اتفاقي که مي افتد به نفع پرسپوليس باشد.ما امسال خوب شروع کرديم.حتي بازيکني که قرارداد نداشتند به تمرين آمدند.اين مسائل تيم را از آن روندي که دارد دور مي کند و خدشه وارد مي کند.اميدوارم بهترين تصميم اتخاذ شود.

سرپرست پرسپوليس درباره برکناري رويانيان در سفر به روسيه اظهار داشت:من نمي خواهم ورود کنم.خود رويانيان بيايد صحبت مي کند.الان دنيا به صورتي است که مردم همه چيز را متوجه مي شوند.به قضاوت مردم مي گذاريم.

وي درباره شکايت سپاهان از خود عنوان کرد:من عضو خانواده پرسپوليس هستم.باشگاه سپاهان مي تواند از من شکايت کند ولي اين دليل نمي شود که ما از حق و حقوق پرسپوليس بگذريم.فقط هم مختص سپاهان نيست و درباره باشگاههاي ديگر هم اين روند را داريم.

شيريني درباره اينکه برخي بازيکنان پرسپوليس امضا نامه در حمايت از رويانيان را تکذيب کردند گفت:اين روي سايت هست مي توانند ببينند.شايد مطرح کردن سوال به نحوي بوده است که بازيکن آن را تکذيب کرده است.من رامسر نبودم.براي کميته انضباطي به تهران آمده بودم.

وي درباره اينکه گفته مي شود برخي از درون باشگاه خط دادند تا مردم تجمع کنند گفت:حضور اين همه مردم و پيشکسوتان آيا خطي بوده است؟من در جريان اين مسائل نيستم و ديديد از ساعت 3 در کميته انضباطي حضور داشتم اما صحبت هر کسي براي خودش محترم است.

شيريني درباره احتمال حضور جباري يا حاتمي در پرسپوليس گفت:ما اگر به بازيکني نياز داشته باشيم و آن بازيکن عضو استقلال باشد هم آن را مي گيريم.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها