کد خبر: ۱۴۳۲۹
زمان انتشار: ۱۵:۲۳     ۲۸ خرداد ۱۳۹۰

شبکه رادیویی جوان برنامه ای را با موضوع آشنایی های پیش از ازدواج روی آنتن داشت.

به گزارش مشرق، صبح امروز در ساعت بین 10 تا 11 صبح، شبکه رادیویی جوان برنامه ای را با موضوع آشنایی های پیش از ازدواج روی آنتن داشت.
 
در این برنامه آن طور که مجری برنامه چند بار تکرار کرد، در مورد آشنایی های دختر و پسر تاکید می شد که قبل از ازدواج صورت می گرفت. البته آقای مجری در اواخر برنامه توضیح داد که منظور ما تنها آشنایی هایی را منظور داریم که به نیت ازدواج باشد و منظور دوستی های بدون نیت ازدواج نیست که بعضی ها تماس می گیرند و انتقاد می کنند که این دوستی ها باعث بالا رفتن آمار طلاق می شود.
 
عجیب تر اینکه در پایان برنامه یک خانم روانشناس نیز روی آنتن آمد و پیشنهاد کرد که بهتر است دختر و پسر قبل از خواستگاری به مدت سه ماه با هم آشنا بوده و یکدیگر را بشناسند و پس از انجام مراحل خواستگاری نیز به مدت دست کم سه تا شش ماه دوره نامزدی است که در این مدت  خانواده ها با یکدیگر آشنا شوند.
 
این نوع از آشنایی و دوستی ها که رسانه ملی به این شکل در حال تبلیغ  و مشروعیت بخشی به آن است اگر چه ممکن است در جامعه ما وجود داشته و حتی در برخی اقشار عمومیت پیدا کرده باشد، اما تبلیغ و مشروعیت بخشی به آن، آن هم به این شکل تبعات دیگری دارد که مدیران رسانه ملی بعدها باید پاسخگوی آن باشند.
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها