کد خبر: ۱۴۳۱۲۸
زمان انتشار: ۱۲:۲۵     ۰۴ تير ۱۳۹۲
رقم بسیار سنگین قرارداد نکونام برای استقلال قابل پرداخت نیست و مسئولان باشگاه قصد دارند به نسبت سال قبل مبلغ قرارداد او را پایین بیاورند.

به گزارش 598 به نقل از جام ورزشي؛ استقلال در شرایطی که مجتبی جباری را از دست داده به هیچ عنوان قصد از دست دادن جواد نکونام را ندارد و مسئولان باشگاه در صددند تا با برگزاری جلسه ای بین سرمربی استقلال و کاپیتان تیم ملی این دو نفر را به هم نزدیک کنند.


از یک جایی بین فصل بود که جواد نکونام احساس کرد در استقلال خبرهایی هست که به مذاق او خوش نمی آید. کاپیتان تیم ملی که تازه از لالیگا به ایران بازگشته بود پس از مدتی متوجه مسایلی شد که دلخوری او را رقم زد. این دلخوری ها و تحمل کردن ها به گوش امیر قلعه نویی هم می رسید اما نه او و نه نکونام به دلیل حساسیت اوضاع استقلال و حتی تیم ملی از علنی کردن اختلافات خودداری کردند.


گذشت و استقلال به قهرمانی لیگ برتر رسید و آنجا بود که جواد نکونام با مصاحبه تند خود درباره استقلال و شرایطی که نپسندیده بود باعث خشم امیر قلعه نویی شد طوری که او نیز در مصاحبه ای بی اسم بردن از نکونام تاکید کرد هرکس دلش با تیم نیست می تواند رضایتش را بگیرد و برود.


این پیغام و پسغام ها کار جواد با استقلال را به شدت بر هم زد طوری که شایعه مذاکره کاملا جدی نکونام با تراکتور با پادرمیانی علی کریمی در محافل رسانه ای به گوش رسید. ماجرای مجتبی جباری اما انگار ورق را برگردانده و دست بالا را به موافقان حفظ نکونام در باشگاه داده.علی فتح الله زاده بی میل نیست خرید لالیگایی خود را که با هزار مکافات به این تیم آورده بود در استقلال حفظ کند و جدایی جباری که بازیکن مورد علاقه امیر قلعه نویی است این فرصت را به او داده تا سرمربی خود را قانع کند که در جلسه ای با حضور جواد نکونام مشکلات و اختلافات را بررسی کنند.


گویا هم امیر قلعه و هم جواد نکو از این فرصت برای زدن حرف هایی که در دل مانده استقبال کرده اند و این جلسه به زودی برگزار خواهد شد. این البته همه ماجرا نیست و برطرف شدن اختلافات تضمینی بر ماندن نکونام نیست چرا که استقلال باید از نظر مالی نیز با او به توافق برسد. رقم بسیار سنگین قرارداد نکونام برای استقلال قابل پرداخت نیست و مسئولان باشگاه قصد دارند به نسبت سال قبل مبلغ قرارداد او را پایین بیاورند.


به هر حال تمدید قرارداد با نکونام حالا احتمالش از همیشه بیشتر است. علی فتح الله زاده که پیش از این با برگذاری یک جلسه دو نفره دیگر رابطه شکرآب امیر با فرهاد را درست کرده بود حالا یک بار دیگر می خواهد از هنرش در روابط عمومی حداکثر استفاده را بکند.
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها