کد خبر: ۱۴۳۱۰۱
زمان انتشار: ۱۱:۴۵     ۰۴ تير ۱۳۹۲
مدیربرنامه های مجتبی جباری گفت: «جباری از چند تیم آسیایی پیشنهاد دارد و در تلاش هستیم او امسال خارج از کشور فوتبال بازی کند.»

به گزارش 598 به نقل از جام ورزشي؛ شهراد ناظمی درباره وضعیت جباری اظهار داشت: «خیلی وقت است که تلاش می کنیم جباری در خارج از کشور فوتبال بازی کند. او از لیگ هایی مثل امارات و قطر پیشنهاد دارد و مسئولان استقلال هم می دانند او می خواهد در خارج از ایران بازی کند به همین دلیل پیشدستی کرده است.»


وی ادامه داد: «تعجب من از این است که جباری این بار از فتح الله زاده حمایت کرده و حالا چرا این قدر واکنش تندی به او نشان داده شده را نمی دانم. مهم این است که قلعه نويی و جباری حرف همدیگر را از نظر فنی می فهمند و مکمل یکدیگر هستند. فکر می کنم بحرانی که این بار بین استقلال و جباری پیش آمده را می شود مدیریت کرد و قضیه جدی تر از اتفاقات گذشته نیست.»


ناظمی افزود: «در صورتی که مجتبی به یکی از تیم های خارج از کشور ترانسفر نشود در استقلال می ماند و فکر نمی کنم مشکلی در این زمینه وجود داشته باشد.»


وی در خصوص احتمال حضور جباری در پرسپولیس گفت: «صحبت هایی شده اما واقعیت این است که مجتبی دوست ندارد به پرسپولیس برود. رفتن او به پرسپولیس مثل این است که فرهاد مجیدی به پرسپولیس برود.»
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها