کد خبر: ۱۴۳۰۶۲
زمان انتشار: ۱۰:۲۱     ۰۴ تير ۱۳۹۲
فرزند «حبیب‌الله معلمی» شاعر گرانقدر عرصه دفاع مقدس وضعیت کنونی پدرش را رضایت بخش ندانست و گفت: کهولت سن و مشکل ریه دلیل بستری شدن پدرم در بیمارستان است، او قادر به شناخت اطرافیان نیست.

به گزارش 598، راضیه معلمی فرزند «حبیب‌الله معلمی» شاعر گرانقدر عرصه دفاع مقدس در گفت‌وگو با خبرنگار کتاب و ادبیات خبرگزاری فارس درباره آخرین وضعیت پدرش اظهار داشت: پدرم وضعیت خوبی ندارد، دو سه روزی است که واکنش خاصی به اطراف ندارد، اما در کما هم نیست.

وی در توضیح بیشتر ابراز داشت: اکنون دیگر پدرم قادر به شناخت اطرافیانش نیست، دو سه روزی است که پزشکان هم قطع امید کرده‌اند.

معلمی کهولت سن را مشکل اصلی عنوان و تصریح کرد: آقای معلمی به دلیل بیماری ریوی و مشکل تنفسی در بیمارستان بستری شد، ریه‌ها دیگر جواب نداده و تنفس از طریق دستگاه صورت می‌گیرد.

وی ضمن اشاره به کنترل فشار با دارو و مشکل کلیه، از مخاطبان درخواست کرد برای شفای عاجل پدرش دعا کنند.

به گزارش خبرگزاری فارس، «حبیب‌الله معلمی» در بهمن ماه سال 1305 خورشیدی در شهرستان رامهرمز زاده شده است، وی از جوانی به سرودن پرداخت و از آغاز مداحی اهل بیت را جانمایه اصلی شعرهای خود قرار داد.

با آغاز جنگ با حضور در اهواز به عنوان یکی از مهمترین شهرهای جنگی ایران در فرصت‌های بسیاری همراه با فرزندانش در سنگرهای دفاع حضور داشت و همزمان به سرودن اشعار نیز می‌پرداخت. استاد معلمی شاعر نام آشنای جبهه‌های جنگ است که سروده‌های وی در طول جنگ ایران و عراق و پس از آن توسط مداحان خوانده می‌شد. بیشتر اشعار وی در کتاب «خونین نامه عاشقان حسین» در دو جلد به چاپ رسیده است.

اخبار ویژه
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها