کد خبر: ۱۴۲۸۷۹
زمان انتشار: ۱۲:۱۶     ۰۳ تير ۱۳۹۲
نماینده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی گفت: اولویت‌های دولت یازدهم را مردم تا حد زیادی مشخص کردند و آقای روحانی بیشتر باید شعارهایی را که دادند، عملی کنند.

اسماعیل کوثری نماینده مردم تهران و عضو کمیسیون امنیت ملی مجلس شورای اسلامی در گفتگو با خبرنگار سیاسی خبرگزاری فارس درباره اولویت‌های دولت یازدهم خاطر نشان کرد: اولویت‌های دولت یازدهم را مردم تا حد زیادی مشخص کردند و آقای روحانی بیشتر باید شعارهایی را که دادند، عملی کنند.

وی با اشاره به اینکه مسائل اقتصادی بسیار مهم است، افزود: ولی مهمتر از مسائل اقتصادی حفظ ارزشهای انقلابی، اسلامی و ملی است که بسیار حائز اهمیت است.

این نماینده مجلس گفت: اولویت بعدی دولت در زمینه اقتصادی نیز جلوگیری از بی برنامه‌گی بازار و نظارت در تولید و جلوگیری از قیمت گذاری حبابی است.

کوثری در ادامه تاکید کرد: انتخاب وزرایی کارآمد که بتواند ارزش‌های اسلامی ایرانی را اجرایی کنند نیز یکی از اولویت‌های اصلی دولت بعدی باید باشد.

وی در پایان خاطر نشان کرد: آقای روحانی باید افرادی را بدون تحت تاثیر جو قرار گرفتن انتخاب کنند که به هیچ وجه به حاشیه نپردازند تا به آن اهداف عالی برسند.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها