کد خبر: ۱۴۲۷۲۰
زمان انتشار: ۱۱:۴۲     ۰۲ تير ۱۳۹۲
هافبک تیم فوتبال ذوب آهن گفت: «قراردادمان با ذوب آهن تمام شده است و همین دو بازی را هم بدون قرارداد در ترکیب ذوب آهن قرار می گیریم.»

جام ورزشي؛ قاسم حدادی فر درباره بازی پلی آف لیگ برتر مقابل پاس همدان اظهار داشت: «بازی بسیار خوبی بود. ما بسیار خوب کار کردیم اما برخی اتفاقات رخ داد که باعث شد تمرکزمان بر هم بخورد. یکی از آن اتفاقات اشتباه داور مسابقه بود. ترکی در گرفتن آن پالتی اشتباه کرد.»


وی ادامه داد: «ما تمام تلاش خود را می کنیم تا در بازی برگشت بتوانیم موفق باشیم و تیم را در لیگ برتر نگه داریم. امیدوارم بتوانیم در این مسابقه حساس به برتری برسیم.»


هافبک ذوب آهن درباره انتقاداتی که به او پیام صادقیان بابت مذاکره با پرسپولیس می شود، تاکید کرد: «ما کار نامعقولی انجام نداده ایم. قراردادمان با ذوب آهن تمام شده است و همین دو بازی را هم بدون قرارداد در ترکیب ذوب آهن قرار می گیریم. بازیکنی که بازیکن آزاد بوده رفته با یک تیم دیگر مذاکره کرده و این حق او است.»


حدادی در پایان افزود: «من و پیام با پرسپولیسی ها توافق کرده ایم. هیچ کس هم نمی تواند به این موضوع ایراد بگیرد. البته قراردادی امضا نکرده ایم و همه چیز را به بعد از بازی پلی آف واگذار کرده ایم.»
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها