کد خبر: ۱۴۲۶۹۹
زمان انتشار: ۱۱:۰۸     ۰۲ تير ۱۳۹۲
سرپرست تیم فوتبال فولاد خوزستان تاکید کرد که این باشگاه هنوز با آرش افشین برای فصل بعد به توافق نرسیده است.

به گزارش 598 به نقل از جام ورزشي؛ ابن قاسم سرپرست تیم فوتبال فولاد خوزستان در خصوص آخرین وضعیت افشین گفت: «این بازیکن در اختیار خودش قرار دارد و ما با این بازیکن هنوز به توافق نرسیدیم. او مبلغی را پیشنهاد داده که خودش هم می داند بالا است و این در حالی است که از شرایط مالی باشگاه و همچنین مبالغ قراردادها خبر دارد. او باید پیشنهاد معقولانه ای بدهد ولی مبلغی پیشنهاد داده که بالا است.»


او در پاسخ به این سوال که فکر می کنید افشین در نهایت در فولاد بماند تاکید کرد: «او محصول باشگاه فولاد است و هر جا برود برایش آرزوی موفقیت داریم و اگر هم بخواهد بیاید، همیشه در باشگاه فولاد به رویش باز است. نمی دانم که فصل بعد هم در کنار ما خواهد بود یا خیر ولی همانطور که گفتم در مورد مسائل مالی هنوز به توافق نرسیدیم و او در اختیار خودش قرار دارد.»


ابن قاسم در خصوص صحت مذاکره باشگاه فولاد با فرزاد حاتمی مهاجم فولاد گفت: «این موضوع صحت دارد و ما در حال مذاکره با فرزاد حاتمی هستیم. در ضمن دو بازیکن برزیلی در پست دفاع و هافبک جذب کردیم که یکی از آنها سه شنبه در اردوی سرعین به تیم ما اضافه می شود و دیگری هم بعد از اردوی سرعین می آید. تا حالا هم حضور جعفری از سپاهان و بدرلو از صبا در تیم ما قطعی شده است.»
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها