کد خبر: ۱۴۲۵۲
زمان انتشار: ۱۳:۲۹     ۲۶ خرداد ۱۳۹۰
فارس: يك نشريه اسرائيلي از نگراني مقامات رژيم صهيونيستي از بروز انقلاب در اردن خبر داد.
 
مجله "اسرائيل تودي" در آخرين شماره خود با انتشار مطلبي نوشت: پس از آغاز انقلاب‏هاي مردمي در برخي كشورهاي عربي، ملت‏هاي مصر، لبنان و سوريه دشمني خود را با رژيم صهيونيستي بيش از پيش آشكار كرده‌اند و اين رژيم اكنون نفس در سينه حبس كرده تا ببيند در كشور همسايه و همپيمان خود يعني اردن چه رخ خواهد داد؟
 
اين مجله مي‌افزايد: آنچه در اردن رخ مي‏دهد بيانگر اين مطلب است كه اين كشور نيز به زودي شاهد يك انتفاضه اسلامي همچون برخي ديگر از كشورهاي عربي منطقه خواهد بود.
 
در اين مطلب آمده است: اردن از زمان امضاي پيمان سازش با رژيم صهيونيستي اعلام كرده كه در ميان كشورهاي منطقه، بيشترين دوستي را با اين رژيم دارد و بروز انقلاب در چنين كشوري مي‌تواند تبعات سختي براي صهيونيست‏ها داشته باشد.
 
در پايان اين گزارش با اشاره به نقش بارز اخوان المسلمون اردن و تمايل فراوان آنان نسبت به لغو پيمان سازش با رژيم صهيونيستي، اين جماعت خطري بزرگ براي صهيونيست‏ها عنوان شده است.
 
اردن در سال 1994 ميلادي يك پيمان صلح با رژيم صهيونيستي (موسوم به وادي عربه) امضا كرد و پس از مصر دومين كشور عربي است كه با دشمن اول جهان اسلام پيمان سازش دارد.
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها