کد خبر: ۱۴۲۵۱۲
زمان انتشار: ۱۳:۱۲     ۰۱ تير ۱۳۹۲
رئیس جمهور برزیل در شبکه ملی این کشور پس از خبر دادن از احتمال بالای دیدار با رهبران اتحادیه‌های مختلف، اعلام کرد که هر چه سریع‌تر خدمات عمومی را بهبود خواهد بخشید.
به گزارش 598 به نقل از تسنیم، دیلما دا روسف، رئیس جمهور آرژانتین روز جمعه در مصاحبه ای تلوزیونی اعلام کرد که با رهبران اتحادیه های مختلف دیدار خواهد کرد و به وضعیت خدمات عمومی کشور سر و سامان خواهد بخشید.

روسف در این مصاحبه اقدامات پلیس کشور برای سرکوب کردن معترضان را به شدت مورد انتقاد قرار داد و در این رابطه اعلام کرد: ما نمی خواهیم اعتماد مردم به خودمان را از دست بدهیم. برای جلب اعتماد مردم قول می دهم اصلاحاتی اساسی در خدمات شهری کشور ایجاد کنم و به وضعیت کشور سر و سامان بدهم.

وی در ادامه مجدداُ از تظاهرات های صلح‌آمیر شهروندان برزیلی حمایت کرد و برگزاری این تظاهرات  را حق مسلم شهروندان این کشور دانست.

رئیس جمهور برزیل در ادامه افزود: اعتراض و نقد کردن دولت حقی است که می‌بایست محترم شمرده شود ما به هیچ عنوان اقدامات پلیس را تائید نمی کنیم.

روسف همچنین خاطر نشان کرد که پلیس می بایست در چارچوب قانون عمل کند.

وی در ادامه اضافه کرد: به مردم اطمینان می دهم که در اسرع وقت به تمام خواسته‌های مردم رسیدگی کنم و فسادهای صورت گرفته در دولت را مواخذه خواهم کرد.

برزیل در یک هفته اخیر صحنه تظاهرات‌های وسیع شهروندان این کشور بوده است و طی این تظاهرات‌ها دو تن جان خود را از دست داده‌اند؛ این تظاهرات ها به منظور اعتراض به هزینه های بالای جام جهانی 2014 و همچنین افزایش هزینه‌های خدماتی کشور برگزار شده‌اند.
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها