کد خبر: ۱۴۲۴۳۶
زمان انتشار: ۱۲:۱۴     ۰۱ تير ۱۳۹۲
مدیرعامل باشگاه تراکتورسازی گفت: «با کاپیتان تیم ملی در حال مذاکره جدی هستیم. امیدوارم در اوایل هفته آینده با نکونام به جمع بندی نهایی برسیم و با او کار را تمام کنیم.»

به گزارش 598 به نقل از جام ورزشي؛ حمید زینی زاده درباره مذاکره باشگاه تراکتورسازی با جواد نکونام و وضعیت نهایی این بازیکن عنوان کرد: «با کاپیتان تیم ملی در حال مذاکره جدی هستیم. البته هنوز مذاکرات ادامه دارد و در حال بررسی جزییات هستیم. امیدوارم در اوایل هفته آینده با نکونام به جمع بندی نهایی برسیم و با او  کار را تمام کنیم. با این وجود تا زمانیکه قرارداد رسمی میان باشگاه و بازیکن امضا نشود نمی توان موضوعی را به صورت قطعی بیان کرد و صبر می کنیم تا وقتی همه چیز نهایی شد، آن را اعلام رسمی کنیم.»


وی درباره اینکه محمد قاضی به رغم مذاکره با باشگاه تراکتورسازی به استقلال پیوسته اظهار داشت: «حضور قاضی در تراکتورسازی منتفی است. ما با او مذاکراتی داشتیم اما این مذاکرات نتیجه ای در پی نداشت و بنابراین قید این بازیکن را زدیم.»


مدیرعامل تراکتورسازی درباره وضعیت فلاویو لوپز، هافبک پرتغالی فصل گذشته این تیم بیان کرد: «لوپز با ما قراردادی دو ساله دارد و بنابراین امسال هم بازیکن ماست. او در پایان لیگ گذشته به پرتغال رفت و هنوز بازنگشته است. قرار بود فلاویو روز 15 خرداد به ایران بیاید اما پس از گذشت بیش از دو هفته از این زمان از انجام این کار خودداری کرده است. ظاهرا او گفته دیگر قصد بازگشت ندارد. بنابراین اعلام می کنم که باشگاه تراکتورسازی با تنظیم شکواییه ای از این بازیکن به فیفا شکایت کرد.»


زینی زاده درباره اینکه آیا طلب تونی اولیویرا در مدت زمان حضورش در تراکتور به وی پرداخت شده است یا نه گفت: «پولی که قرار است به تونی پرداخت شود آماده شده و روز 10 تیر به حسابش واریز می شود.»
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها