کد خبر: ۱۴۲۴۳۱
زمان انتشار: ۱۲:۰۱     ۰۱ تير ۱۳۹۲
مدیرعامل باشگاه استقلال گفت: «هواداران نگران رفتن من نباشند و اگر خدا بخواهد تیم خوبی برای فصل آینده می‌بندیم و در آسیا نیز نتایج خوبی خواهیم گرفت.»

به گزارش 598 به نقل از جام ورزشي؛ علی فتح‌الله‌زاده درباره آخرین وضعیتش برای ماندن در این باشگاه،  قرعه‌کشی مرحله یک چهارم نهایی لیگ قهرمانان آسیا، مذاکره با بازیکنان و ... صحبت‌های زیر را انجام داد.


* استقلال در مرحله یک چهارم نهایی لیگ قهرمانان آسیا باید به مصاف بوریرام تایلند برود. در این باره چه نظری دارید؟
- همه فکر می‌کنند نماینده تایلند یک تیم ضعیف است و قرعه خوبی نصیب ما شده اما اینطور نیست. وقتی این تیم تایلندی در حضور تیم‌های قدرتمند و گردن کلفت بالا می‌آید حتما حرف‌هایی برای گفتن دارد. مرحله یک چهارم نهایی شوخی بردار نیست. تیم تایلندی حریف سخت‌تری برای ما نسبت به سایر تیم‌ها است. اینکه بخواهند وانمود کنند به حریف آسانی برخورد کرده‌ایم ممکن است کار دست‌مان بدهد.


* یعنی هیچ فرقی بین تیم‌های تایلندی و ژاپنی نمی‌بینید؟
- هیچ فرقی بین تیم‌های تایلندی و سایر حریفان نیست. خودم دوست داشتم با تیم‌های ژاپنی بازی کنیم چون در این مرحله راحت می‌توانستیم نمایند‌گان آنها را شکست دهیم. تیمی که می‌خواهد نتیجه بگیرد نباید برایش فرقی کند با چه تیمی بازی می‌کند. در مرحله اول در گروهی قرار گرفتیم که گروه مرگ نامیده شد، اما ما این گروه مرگ را به زانو درآوردیم. بچه‌های باغیرت استقلالی که من می‌بینم و به تیم ملی کمک کردند تا به جام جهانی صعود کنیم، به استقلال نیز کمک خواهند کرد تا نتایج خوبی در آسیا بگیریم.


* به قهرمانی استقلال در آسیا خوشبین هستید؟
- چرا که نه. به قهرمانی آسیا خوش‌بین هستم؛ اگر از ما حمایت شود.


* مذاکرات‌تان با محمد قاضی به کجا رسید؟
- با قاضی صحبت‌های مقدماتی را انجام داده‌ایم و مذاکرات‌مان خوب پیش رفته است. فردا (شنبه) مذاکرات با این بازیکن نهایی خواهد شد.


* مذاکره‌ای با علیرضا نیکبخت واحدی داشته‌اید؟
- با نیکبخت صحبتی نداشته‌ایم. در لیستی که قلعه‌نویی تا الان به من داده، نام این بازیکن دیده نمی‌شود. اینکه ممکن است بعدها به من لیست جدید بدهد نمی‌دانم ولی تاکنون درخواست نکرده که با نیکبخت صحبت کنیم.


* پولی که از سوی وزارت ورزش و جوانان قرار بود به استقلال اختصاص یابد، به حساب باشگاه واریز شد؟
- هنوز این پول به حساب باشگاه واریز نشده است. دوستان گفتند این پول را واریز می کنیم اما تاکنون واریز نشده است.


* در این چند روز با بازیکنان جدیدی قرارداد بستید و مذاکرات خود برای تمدید قرارداد با بازیکنان فصل گذشته را آغاز کردید اما در فاصله حدود 3 هفته به آغاز لیگ برتر هنوز تمرینات استقلال شروع نشده است.
- هواداران‌ استقلال نگران نباشند. امیر قلعه‌نویی به ایران بازگشته و از روز شنبه تمرینات رسمی و جدی ما خیلی خوب آغاز می‌شود.


* همین هواداران استقلال پیگیر ماندن و یا رفتن شما هستند. بالاخره در استقلال می‌مانید؟
- هواداران استقلال نگران رفتن من نباشند. اگر خدا بخواهد تیم خوبی برای فصل آینده می‌بندیم و در آسیا نیز نتایج خوبی خواهیم گرفت.
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها