کد خبر: ۱۴۲۳۹۳
زمان انتشار: ۱۱:۴۲     ۰۱ تير ۱۳۹۲
هافبک تیم فوتبال سپاهان با بیان اینکه برخی روی پایشان نمی‌توانند بایستند چه برسد به حرف‌هایشان، گفت: «کارم را بدون توجه به حواشی با قدرت دنبال می‌کنم.»

به گزارش 598 به نقل از جام ورزشي؛ یعقوب کریمی در مورد صعود تیم ملی فوتبال ایران به جام جهانی گفت: «اتفاق بسیار بزرگی رخ داد و بازیکنانمان به خوبی با عملکردی که ارائه کردند توانستند مجوز حضور در جام جهانی را بگیرند. خیلی خوشحالم که تیم ملی توانست به برزیل سفر کند و امیدوارم این اتفاق به پیشرفت و رشد فوتبال ایران بینجامد.»


وی در مورد شرایطش در باشگاه سپاهان عنوان کرد: «شرایطم در سپاهان بسیار خوب است. این روزها تمرینات پرفشاری را برگزار می‌کنیم و کم کم برای مسابقات فصل بعد آماده می‌شویم. امیدوارم امسال در لباس سپاهان عملکرد خوبی داشته باشم و همراه با این تیم نتایج خوبی بگیریم تا هواداران پرتعداد سپاهان خوشحال شوند.»


هافبک سپاهان با انتقاد از برخی کارشکنی‌ها، اظهار داشت: «در این مدت برخی با کارها و رفتارشان قصد ایجاد حاشیه برای من داشتند اما خوشبختانه اکنون وضعیتم بسیار خوب است و در کنار تیم بدون مشکل کارم را دنبال می‌کنم. برخی نمی‌توانند روی پایشان بایستند چه برسد به حرف‌هایشان. کاری به حواشی ندارم و با قدرت به فعالیتم ادامه می دهم. امیدوارم امسال همانند سال گذشته روزهای خوبی در پیش داشته باشیم.»


کریمی در مورد حرف هایی که پرسپولیسی‌ها در مورد او مطرح می‌کنند و هنوز بحث قراردادش بیان می شود، عنوان کرد: «این صحبت‌ها به هیچ وجه درست نیست سپاهان انتخاب خودم بود و با علاقه این تیم را انتخاب کردم. دوست دارم سال‌های زیادی در این تیم بازی کنم. باشگاه سپاهان شرایطی کاملا حرفه‌ای دارد و در این تیم راحت هستم امیدوارم بار دیگر بتوانم به تیم ملی برسم و فکر می‌کنم در سپاهان می توانم افتخارات زیادی کسب کنم.»
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها