کد خبر: ۱۴۲۳۹۲
زمان انتشار: ۱۱:۴۱     ۰۱ تير ۱۳۹۲
مدافع تیم فوتبال مس گفت: «با توجه به اینکه پرسپولیس تمام مدافعان خود را حفظ کرده است احتمال پیوستنم به سپاهان بیشتر است.»

به گزارش 598 به نقل از جام ورزشي؛ شجاع خلیل‌زاده در خصوص پیروزی تیم ملی فوتبال ایران مقابل کره جنوبی و صعود به جام جهانی عنوان کرد: «شما بازی را از تلویزیون می‌دیدید ما در ورزشگاه بودیم نمی‌دانید چه جو سنگینی در ورزشگاه حاکم بود. به علت مسائلی که پیش از آغاز مسابقه به وجود آورده بودند جو سنگینی در ورزشگاه بود همه بازیکنان یکدل شده بودند و دوست داشتند که کره جنوبی را شکست دهیم. اگر توپ‌های کره به گل تبدیل نشد به خاطر همدلی بازیکنان بود.»


وی در مورد پاداش‌هایی که به بازیکنان تعلق گرفته یادآور شد: «ما برای پاداش بازی نمی‌کردیم. جواد نکونام همواره به ما می‌گفت برای پول بازی نکنید به میدان بروید تا دل 70 میلیون ایرانی را شاد کنید. آقای احمدی‌نژاد و روحانی هم خودشان به ما پاداش دادند. به نظرم صعود به جام جهانی بیش از این هم پاداش دارد. به نظرم این حماسه بالاتر از ملبورن بود. ما با یک مساوی به جام جهانی صعود نمی‌کردیم. می‌دانستیم هم که در بازی قطر و ازبکستان تبانی صورت می‌گیرد.»


مدافع تیم ملی در مورد اینکه اجازه حضور در میدان پیدا نکرد یادآور شد: «حضور من روی نیمکت چیز کمی نیست. به هر حال همه بازیکنان این روال را دنبال می‌کنند. سید‌جلال حسینی و سایر بازیکنان هم از ابتدا در ترکیب حضور نداشتند. به هر حال همه این مسیر را طی می‌کنند.»


مدافع مس در مورد شرایطش خاطرنشان کرد: «فردا شنبه صحبتی با مسی‌ها خواهم داشت تا بدون هیچ مشکلی و با خیر و خوشی از این تیم جدا شوم. من دیگر نمی‌توانم در کرمان زندگی کنم زیرا از خانواده‌ام دور هستم و باید نزدیک‌تر باشم. نمی‌خواهم با ناراحتی کرمان را ترک کنم. مردم کرمان همیشه به من لطف داشته‌اند اما دیگر به علت مسائلی نمی‌توانم در کرمان بمانم.»


خلیل‌زاده در مورد اینکه پیشنهاد باشگاه سپاهان و پرسپولیس به کجا رسید و مثل اینکه سپاهان جدی‌تر شده است خاطرنشان کرد: «بله سپاهان جدی‌تر است. با توجه به اینکه پرسپولیس تمام مدافعان خود را حفظ کرده حضور من در سپاهان بیشتر است. من ترسی از رقابت با مدافعان پرسپولیس ندارم اما به علت اینکه نمی‌خواهم حاشیه‌ای درست شود و دعوا و بحثی به وجود آید و خودم آرامش داشته باشم چنین تصمیمی را گرفتم.»


وی افزود: «من زمانی که با آقای رویانیان صحبت کردم اعلام کردم که اگر مدافعان پرسپولیس بمانند به این تیم نمی‌آیم و مدیر‌عامل پرسپولیس هم این موضوع را قبول کرد و قرارداد داخلی ما اینگونه بسته شد. پس از اینکه رضایتنامه خود را از مس گرفتم در همین هفته تکلیفم را روشن می‌کنم.»


مدافع مس در مورد طلبش یادآور شد: «من از باشگاه مس طلب دارم و نمی‌توانم بگویم که طلب خود را بخشیدم. به هر حال امیدوارم همه چیز به خوبی تمام شود و با خوبی و خوشی از این تیم جدا شوم.»


خلیل‌زاده در مورد اینکه مسئولان مس معتقدند او رضایتنامه‌ای ندارد گفت: «در زمان مدیریت وقت گنجعلی‌خانی به مکه سفر کرده بود و برای عقد قرارداد واحدی قائم مقام باشگاه این مسائل را دنبال می‌کرد. امضای باشگاه هم در پای برگه رضایتنامه من وجود دارد. شاید شهبازی در جریان این مسائل نباشد. فردا جلسه‌ای خواهم داشت و در این باره صحبت می‌کنیم.»
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها