کد خبر: ۱۴۲۳۷۹
زمان انتشار: ۱۱:۲۸     ۰۱ تير ۱۳۹۲
رئيس ستاد انتخاباتي قاليباف با بيان اينكه اگر روحاني بخواهد از نیروهای شایسته استفاده کند یکی از بهترین نیروهایی که می تواند یار ایشان و عزت آفرین برای کشور باشد آقای قالیباف است گفت:اگر قالیباف در کابینه قرار نگیرد که احتمالش ضعیف است به نظر می رسد بهترین گزینه برای شهردار آینده تهران ایشان است.

به گزارش 598 حسين مظفر در بخشي از مصاحبه خود با "خانه‌‌ملت" در پاسخ به اين سوال كه سرنوشت آقای قالیباف را در آینده سیاسی کشور چگونه می بینید گفت: اعتقاد دارم روحانی اگر بخواهد از نیروهای شایسته استفاده کند یکی از بهترین نیروهایی که می تواند یار ایشان و عزت آفرین برای کشور باشد آقای قالیباف است و نباید مناظرات تلویزیونی عاملی برای شکاف باشد. مناظرات جنبه تبلیغاتی داشت که برای برخی جلب نظرها خواسته یا ناخواسته مطرح شد و نباید مبنای قضاوت قرار گیرد.

مظفر همچنين در پاسخ به اين سوال كه اگر مسئولیتی به قالیباف در دولت یازدهم داده شود آیا قبول می کند گفت:حتماً قبول می کند ایشان شایستگی پست های بالا دارد و می تواند زینت دولت آقای روحانی باشد.

وي همچنين با اشاره احتمتال عدم حضور قاليباف در كابينه كم است گفت: به نظر می رسد بهترین گزینه برای شهردار آینده تهران ایشان است و اگر دوستان شورای شهر عاقلانه رفتار کنند و شایسته سالاری را ملاک قرار دهند، ایشان بسیار توانمند است و باید بگذارند کارهای خود را به اتمام برسانند.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها