کد خبر: ۱۴۲۱۹۴
زمان انتشار: ۱۴:۵۴     ۳۰ خرداد ۱۳۹۲
علي كريمي در حالي روانه تراكتورسازي شد كه نگراني از اختلافات بائو و دقيقي و تكرار حواشي قبل تن برخي هواداران تراكتوري‌ها را مي‌‌لرزاند.

به گزارش 598 به نقل از جام ورزشی؛ تراكتورسازي با سعيد دقيقي و ميثم بائو قرارداد بست غافل از اينكه اين دو بازيكن آبشان در يك جوي نمي‌‌رود! موضوعي كه فراتر از يك اختلاف است.

 

چندي پيش يعني آن سالي كه تيم شهرداري به ليگ‌برتر صعود كرد اين دو را يك‌جا در اختيار داشت وي از وجود آنها همانقدر بهره برد كه از حضورشان ضرر كرد. مي‌‌گفتند اين دو در تيم شهرداري باند درست كرده‌اند يك باند را سعيد دقيقي هدايت مي‌‌كند و باند ديگر را ميثم بائو!

 

راست و دروغش گردن راوي ولي آنقدر اين دو به پاي هم پيچيدند كه در نهايت سابقه 18 بار حضور در كميته انضباطي باشگاه و جريمه‌‌ها و تعهدها دارند. در آن سال‌ها‌ برخي افراد ذي‌نفع اجازه ندادند يكي از اين دو از شر ديگري خلاص شود و همچنان جنگيدند تا فصل تمام شد، تيم سقوط كرد و هر دو رفتند!

 

دعواي ميثم بائو و سعيد دقيقي در شهرداري زبانزد بود ولي تراكتوري‌ها هر دوي آنها را در كمال ناباوري به خدمت گرفتند. اول فكر كرديم مسئولان باشگاه و مجيد جلالي نمي‌‌داند موضوع از چه قرار است و بر اين اساس تصميم گرفته‌اند. ولي گويا را پورت درگيري‌هاي اين دو مهاجم به گوششان رسيده است حال يا خيلي براي پشيمان شدن دير بود و يا تراكتوري‌‌ها خود را آنقدر باور دارند كه اجازه نمي‌‌دهند اختلاف قديمي اين دو به تيم صدمه بزند.

 

در همين خصوص شنيديم برخي مربيان بومي و غيربومي كه از اختلاف شديد اين دو با خبر هستند موضوع را به باغ‌آبادي يكي از دستياران جلالي اطلاع و تذكر داده‌اند كه اختلاف اين دو تراكتور را به بيراهه مي‌‌برد ولي مربيان تراكتور اعتقاد دارند اين مشكل را حل مي‌‌كنند. آنها حتي درجواب تذكر مداوم اهالي فوتبال در تبريز از آنها خواستند نگران نباشند چرا كه اجازه نمي‌‌‌دهند ضرري به تيم وارد شود.

 

***

 

علي كريمي در حالي روانه تراكتورسازي شد كه نگراني از اختلافات بائو و دقيقي و تكرار حواشي قبل تن برخي هواداران تراكتوري‌ها را مي‌‌لرزاند. با اين حال به نظر مي‌‌رسد اين قرارداد موضوع اختلاف اين دو را تحت‌الشعاع قرارداده است. از طرفي تراكتورسازي با وجود بزرگتري مثل علي كريمي بعيد است كانون حاشيه شود چرا كه بازيكناني كه با خود كريمي اختلاف داشته باشند در تيمي كه او كاپيتان است يا بازي مي‌‌كند نمي‌‌توانند عرض اندام كنند چه برسد به بائو و دقيقي كه بخواهند در حضور او باندي تشكيل دهند و براي يكديگر خط و نشان بكشند.

 

حال اين گذشت زمان است كه نشان مي‌‌دهد بائو و دقيقي مي‌‌‌توانند در كنار هم كار كنند يا در نهايت صلح كرده يا يكي به نفع ديگري كنار مي‌‌كشد.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها