کد خبر: ۱۴۲۱۷۰
زمان انتشار: ۱۳:۵۴     ۳۰ خرداد ۱۳۹۲
پزشك سابق پرسپوليس گفت: «با اينكه برادرزاده‌ مايلي‌كهن پزشك ورزشي بود اما من را معرفي كرد و از او تشكر مي‌‌كنم.»

به گزارش 598 به نقل از جام ورزشي؛ چندي پيش مهرداد پولادي مصاحبه تند و تيزي عليه كادر پزشكي پرسپوليس انجام داد و دكتر وجيه الله چشمه‌‌سري را مقصر طولاني شدن مصدوميتش دانست. بعد از اين ماجرا چشمه‌سري از پرسپوليس كنار گذاشته شد و اين اتفاق و در زمان حضور دايي به عنوان سرمربي افتاد. در همين رابطه بهتر ديديم تماس با چشمه‌سري داشته باشيم. تا ببينيم دليل واقعي اخراج او چه بوده است.


* درست است كه بخاطر اعتراض پولادي بركنار شديد؟
- نمي‌‌دانم چه بگويم، شايد دست‌هاي پنهان در كار بوده! من تصميم باشگاه را پذيرفتم. اما در مورد مصاحبه پولادي بايد يك سري مسائل را بگويم. من تمام مدارك پزشكي را به باشگاه بردم و توضيحات لازم رابه مسئولان دادم. اينطور هم نيست كه اگر يك نفر حرفي بزند، مسئولان من را بر كنار كنند. مسلما باشگاه هم چنين تصميم غيرمنطقي نگرفته است. نمي‌‌‌‌دانم پولادي هم از كجا خط گرفته بود ولي ارزش ندارد، در اين مورد حرف بزنم. فقط بگويم پولادي دليل رفتن من نبود.


* شما مگر با دايي كار نكرده بوديد، پس چرا شما را نخواست؟
- من با دايي در سايپا كار كردم اما مايلي‌كهن من را به پرسپوليس آورد. با اينكه برادرزاده‌ مايلي‌كهن پزشك ورزشي بود اما من را معرفي كرد و از او تشكر مي‌‌كنم. من دو سال هر كاري از دستم برمي‌آمد براي پرسپوليس انجام دادم. خدا را شكر كار غيرحرفه‌اي و غيراخلاقي نكردم. من پيش وجدان خود راضي هستم و حالا هم اگرتيمي من را نخواهد مشكل ندارم.


* از دايي ناراحت نيستي؟
- من به دايي زنگ زدم و اصلا در مورد نخواستنم سئوالي نپرسيدم. سليقه ايشان همين بوده و من هم ايرادي نمي‌گيرم.
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها