کد خبر: ۱۴۲۱۶۶
زمان انتشار: ۱۳:۵۰     ۳۰ خرداد ۱۳۹۲
مهدی رحمتی روز گذشته در دفتر علی فتح الله زاده حاضر شد تا در مورد تمدید قراردادش با استقلال مذاکره کند. حتی بعضی از سایت های خبری اعلام کردند که او قراردادش را برای یک فصل دیگر با این باشگاه تمدید کرده اما خودش این مساله را تکذیب کرد.

به گزارش 598 به نقل از جام ورزشی: مهدی رحمتی روز گذشته در دفتر علی فتح الله زاده حاضر شد تا در مورد تمدید قراردادش با استقلال مذاکره کند. حتی بعضی از سایت های خبری اعلام کردند که او قراردادش را برای یک فصل دیگر با این باشگاه تمدید کرده اما خودش این مساله را تکذیب کرد.

 

پیش از این گفته می شد رحمتی در جلسه با علی امیری معاون باشگاه استقلال بر سر مسائل مالی به توافق رسیده است. ظاهرا رحمتی شرط کرده بوده که در صورتی با استقلال تمدید می کند که بخشی از قراردادش را پیش از شروع فصل بگیرد اما به دلیل اینکه باشگاه فعلا پول زیادی ندارد تمدید قرارداد او به تاخیر افتاد اما درحالی که همه انتظار داشتند او روز گذشته و در جلسه با علی فتح الله زاده قراردادش را تمدید کند، این اتفاق نیفتاد.

 

رحمتی در این باره به خبرنگاران گفت: «من بازیکن استقلال هستم ولی تا همین الان قراردادی با این باشگاه امضا نکرده ام و هنوز اتفاقی نیفتاده است. من به احترام شما خبرنگاران به اینجا آمده ام و اگر هم روز گذشته به دفتر فتح الله زاده رفتم، فقط برای صحبت آمده ایم و هیچ بحثی برای قرارداد نشده است.»

 

او درحالی هر روز تمدید قراردادش را به تاخیر می اندازد که سپاهان، پرسپولیس و تراکتورسازی، 3 تیم مدعی لیگ دروازه بان های خود را جذب کرده اند و رحمتی اگر با استقلال تمدید نکند، احتمالا فصل دیگر باید در تیم هایی بازی کند که شانسی برای موفقیت در لیگ برتر را ندارند.

 

گفته می شود دروازه بان فصل گذشته استقلال پیشنهاد وسوسه کننده ای از مس کرمان دریافت کرده است و به همین دلیل هم فعلا قصد تمدید قارداد با استقلال را ندارد. رحمتی پیش از این هم در لیگ هفتم و هشتم در مس بازی کرده و با توجه به اینکه این باشگاه وضعیت مالی خوبی دارد، احتمال اینکه او تصمیم بگیرد فصل آینده را در کرمان بازی کند وجود دارد.

 

با اینحال گفته می شود اگر استقلال بتواندشرایط مالی رحمتی را فراهم کند، او فصل آینده را هم در این تیم بازی خواهد کرد. رحمتی در پایان جلسه روز گذشته گفت: «من که گفتم تا حالا که در جلسه بودیم در مورد قرارداد صحبت نکردیم. بعید می دانم امروز اتفاقی بیفتد. امروز برای بستن قرارداد به باشگاه استقلال نیامده ام.»

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها