کد خبر: ۱۴۲۱۰۰
زمان انتشار: ۱۰:۲۸     ۳۰ خرداد ۱۳۹۲
مهاجم تیم فوتبال تراکتورسازی گفت: امسال در لیگ و حذفی مدعی قهرمانی هستیم و باید در لیگ قهرمانان آسیا هم عملکرد خوبی داشته باشیم.

به گزارش 598 به نقل از جام ورزشی، محمد ابراهیمی درباره شرایط تیمش، اردوی سرعین، حضور کریمی، آینده و برخی مسائل دیگر صحبت هایی را انجام داد که ماحصل آن را در ادامه می خوانید:

*شرایط تراکتورسازی چطور است؟

- شرایط ایده آلی داریم. تمرینات فشرده و خوبی را انجام می دهیم و یک بازی دوستانه خوب را پشت سر گذاشتیم. همه چیز خوب است و جا دارد از تمام کسانی که به تیم کمک می کنند، تشکر کنم. حق باشگاه تراکتورسازی است که بازیکنان بزرگی را به خود ببیند و امیدوارم ظرف روزهای آینده بازیکنان بزرگ دیگری هم به تراکتور بیایند.

* اردوی سرعین راضی کننده بود؟

- ما در این شهر تمرینات بسیار خوبی را دنبال کردیم و طوری کار می کنیم که مشخص است در هر سه جام یم خواهیم موفق باشیم. امسال در لیگ و حذفی مدعی قهرمانی هستیم و باید در لیگ قهرمانان آسیا هم عملکرد خوبی داشته باشیم.

* حضور کریمی چقدر در روند روبه رشد تراکتورسازی تاثیر داشته است؟

- کریمی برای هر تیم نعمت است. حضور این بازیکن بزرگ انگیزه زیادی به بازیکنان خودی و حریف وارد می کند و واقعا افتخاری است که او در کنار ما حضور دارد. با چیزی که من از کریمی می بینم او در اوج آمادگی قرار دارد و امسال قطعا یکی از بهترین سالهای فوتبالی اش خواهد بود. قطعا او کمک زیادی به تراکتورسازی خواهد کرد.

* انگار قرار است جواد نکونام هم تراکتوری شود؟

- نکونام بازیکن بسیار بزرگی است. او کاپیتان تیم ملی است و در باشگاه های بزرگ و اروپا بازی کرده است. با حضور او در تبریز افتخار دیگری نصیبمان خواهد شد و ما مشتاقانه منتظر هستیم تا نکونام هم قراردادش را با باشگاهمان امضا کند. امیدوارم به زودی نکونام هم تراکتوری شود چون به او احتیاج داریم. آقا جواد بازیکن باکیفیتی است و همه مردم تبریز از آمدنش استقبال می کنند.

* برخلاف سال گذشته امسال کهکشانی شده اید!

- من این را قبول ندارم. کهکشانی شدن تراکتورسازی به خاطر هوادارانش است نه بازیکنان. تراکتورسازی چون این هواداران خوب را دارد، از روز اول کهکشانی بوده است. همه بازیکنان این تیم بزرگ هستند و دوست ندارم این لقب را به بازیکنان نسبت بدهم.

* در صعود تیم ملی به جام جهانی تراکتوریها نقشی نداشتند. چرا؟

- ابتدا جا دارد برد تیم ملی را به تمام مردم عزیز ایران تبریک بگویم. تیم ما صعود مقتدرانه ای داشت و از خوشحالی مردم ایران خوشحال هستم. این صعود باعث خواهد شد لیگ ایران بسیار جذاب تر و پویا تر از قبل دنبال شود و انگیزه بازیکنان و تیم ها بسیار بالا خواهد رفت. به هر حال صعود تیم ملی به قدری مهم بود که نباید درباره مساله دیگری صحبت کنیم.

* حسرت غیبتت در تیم ملی را نخوردی؟

- هر بازیکنی آرزو دارد پیراهن تیم ملی را بر تن کند. در سال جدید اگر بتوانیم خوب کار کنیم بی تردید بازیکنان زیادی از تراکتور به جام جهانی خواهند رفت. من هم دوست دارم در جام جهانی بازی کنم و مطمئن باشید امسال هر کاری می کنم تا بتوانم پیراهن تیم ملی را دوباره بر تن کنم.

* آینده تراکتورسازی را چطور می بینی؟

- امسال شرایط برای کسب جام فراهم است و نهایت تلاشمان را می کنیم تا بتوانیم حداقل یک جام بگیریم و هواداران را خوشحال کنیم.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها