کد خبر: ۱۴۱۷۷۵
زمان انتشار: ۰۰:۲۷     ۲۹ خرداد ۱۳۹۲
کي روش پس از صعود ايران مطرح کرد
سرمربي تيم ملي فوتبال ايران پس از صعود تيمش به جام جهاني گفت: فقط خدا مي داند در جام جهاني روي نيمکت تيم ملي خواهم بود يا نه.
کارلوس کي روش در نشست خبري پس از بازي مقابل کره جنوبي و صعود به جام جهاني گفت: بازي بسيار سختي بود. مي‌دانستيم بايد مقابل تيم بسيار خوبي بازي کنيم و به همين خاطر فشار زيادي پشت سر گذاشتيم. تيم من بازي خيلي هوشيارانه‌اي انجام داد. تلاش داشتيم با يک بازي هوشمندانه از ضد حمله استفاده کنيم.
وي ادامه داد: خوشبختانه در يکي از اين موقعيتها گل زديم. البته کره موقعيت داشت اما نتوانست استفاده کند. بايد اضافه کنم که اين نتيجه منصفانه‌ترين نتيجه نبود و کره هم خيلي خوب بود. در انتها تيمي پيروز شد که با يک روحيه بالا برنده شد. با يک نظم بالا، انگيزه و اشتياق بي نهايت بالا. با ايمان و اعتمادي که به بازيکنانم داشتم مي دانستم صعود مي کنيم.کي‌روش در پاسخ به اين سوال که آيا در جام جهاني او را روي نيمکت ايران مي‌بينيم يا خير گفت: اين سوال را فقط خدا مي‌تواند جواب بدهد. وي در پايان خطاب به کره اي ها گفت: آنها در اين بازي آنها عملکرد بسيار خوبي داشتند و بايد به کره به خاطر صعودشان تبريک بگويم. به عنوان سرمربي ايران مي‌گويم بايد رشد کنيم تا روزي در حد کره جنوبي باشيم. به کره و ايران تبريک ميگويم. بازي بسيار سختي بود.
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها