کد خبر: ۱۴۱۷۰
زمان انتشار: ۱۰:۴۵     ۲۵ خرداد ۱۳۹۰
مشرق: برنامه "نوبت شما" از بي بي سي فارسي شايد يكي از تهاجمي ترين برنامه هاي انگليس در جنگ رسانه اي با جمهوري اسلامي باشد. اين برنامه به هيچ عنوان در خصوص سوژه هاي روز سكوت نمي كند و همواره از هر موضوعي براي ايجاد اختلاف با جمهوري اسلامي استفاده مي كند. در چنين شرايطي يكي از مهمترين موضوعات جديد كه شوك رسانه اي را عليه اپوزيسيون نظام در پي داشت، پروژه الماس فريب و نفوذ اطلاعاتي در قلب اپوزيسيون خارج نشين بود؛ كه البته با سكوت بي بي سي مواجه شد.
براستي چرا رسانه دولتي انگليس تمايلي به ارائه يك برنامه در خصوص سيد محمدرضا مدحي و پروژه نفوذ اطلاعاتي نشان نمي دهد؟ اين در حالي است كه از نوري زاده تا سايت وزارت خارجه آمريكا و ديگر رسانه ها به اين نفوذ اطلاعاتي توسط مدحي، اعتراف كرده اند و گفته اند كه " در آستين اپوزيسيون مار پرورش داده ايم و زهر آن را هم چشيديم!"
 
برنامه نوبت شما در اين مدت به صرافت افتاده بود تا آتش تهيه اي براي ايجاد يك تظاهرات خياباني تدارك ببيند و جز آن، از مشكلات ازدواج با افغاني ها گرفته تا رفتار سياسي سيد محمد خاتمي و از دعوت اميرارجمند تا بحث از مشكلات گرد و غبار موجود در هواي تهران، هيچ موضوعي را فروگذار نكرده است.
اين از معدود مسايلي است كه رسانه دولتي انگليس در قبال آن سكوت مي كند و پيش از اين نيز در خصوص سالروز حمله ناو آمريكايي و سقوط هواپيماي مسافربري ايران لب بر سخن دوخته بود و راه سكوت را برگزيده بود.
 
شايد اين بار تصاوير ملاقات هاي مدحي با سران ضد انقلاب و دولتمردان آمريكايي آنقدر واضح است كه امكان كتمان آن وجود ندارد!
حالا شايد بهتر باشد مخاطبان مشرق، سكوت نوبت شماي بي بي سي را بشكنند. نظر شما در خصوص نفوذ اطلاعاتي مدحي به قلب اپوزيسيون خارج نشين چيست؟
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها