کد خبر: ۱۴۱۶۹۳
زمان انتشار: ۱۳:۳۳     ۲۸ خرداد ۱۳۹۲
نماینده تاکستان از پاسخ‌های وزیر آموزش و پرورش درباره سوالش که در صحن علنی امروز خانه ملت مورد بررسی قرار گرفت، قانع شد.

به گزارش 598 به نقل از خبرنگار پارلمانی خبرگزاری فارس، سوال ملی رجب رحمانی نماینده تاکستان از حمید‌رضا حاجی بابایی وزیر آموزش و پرورش در جلسه علنی صبح امروز خانه ملت مورد بحث و بررسی قرار گرفت.

این سوال قبلا در دستور کار کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس قرار گرفته بود اما به دلیل عدم حضور وزیر برای پاسخگویی، بر اساس تبصره یک ماده 210 آئین‌نامه، به صحن علنی تقدیم شد.

این سوال در مورد نحوه گسترش و پذیرش دانشجو در سطح کشور، عدم پرداخت پاداش و معوقات فرهنگیان، چگونگی تعیین مناطق آموزشی به عنوان مناطق محروم، نحوه توزیع اعتبارات بازسازی و مقاوم‌سازی مدارس، اقدامات انجام شده در مورد بیمه طلایی فرهنگیان و نیز چگونگی تاسیس خانه فرهنگیان بود.

در این جلسه پس از حضور وزیر آموزش و پرورش و ارائه توضیحاتی از سوی وی، رجب رحمانی ضمن اعلام قانع شدن از پاسخ‌های وزیر، گفت: از آقای حاجی بابایی می‌خواهم که به فرهنگیان در استان‌های محروم هم رسیدگی و مشکلات آنان و بازنشستگان را مرتفع کند، به شرط آنکه وزیر تلاش بیشتری در این زمینه انجام دهد، اعلام می‌کنم که از پاسخ‌های او قانع شدم.

مشروح سخنان حاجی بابایی و رجب رحمانی متعاقبا منتشر می‌شود.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها