کد خبر: ۱۴۱۶۶۹
زمان انتشار: ۱۲:۰۶     ۲۸ خرداد ۱۳۹۲
قائم مقام سابق باشگاه استقلال گفت: «پیشنهادی برای حضور در استقلال به من داده نشده است.»

به گزارش 598 به نقل از جام ورزشي؛ کامران منزوی درباره شایعه حضورش در باشگاه استقلال اظهارداشت: «دیروز به صورت اتفاقی به دفتر فتح الله زاده رفتم. ماجرای جدایی برهانی از استقلال نگرانم کرده بود و با توجه به اینکه او زمان خودم به استقلال آمده بود دوست داشتم در این تیم بماند. خوشبختانه مذاکره او با فتح الله زاده هم فقط 3 دقیقه طول کشید و امیدوارم بقیه بازیکنان هم به همین شکل با استقلال تمدید کنند.»


وی ادامه داد: «آنقدر گرفتار هستم که نمی توانم به استقلال برگردم. ترجیح می دهم استقلال در قلب من باشد تا من در این تیم باشم. همیشه به فکر استقلال هستم و اگر مشکلی باشد به تیم کمک می کنم اما واقعا بحثی برای بازگشتم مطرح نشده است.»


منزوی درباره شرایط فعلی استقلال گفت: «هنوز تمرینات شروع نشده و این نگران کننده است اما آنچه که بیشتر من را نگران می کند وضعیت 7 ملی پوش استقلال است. آنها از بازی تیم ملی که برگردند خسته هستند و از طرفی قراردادشان هنوز هم تمدید نشده است. امیدوارم زودتر اوضاع تیم سر و سامان پیدا کند.»


وی ادامه داد: «فکر می کنم دست وزارت ورزش برای کمک مالی به استقلال بسته است. خدا کند کمک نکردن به استقلال به خاطر مشکل شخصی با فتح الله زاده نباشد چون نباید مسایل شخصی در فوتبال دخیل شود. پست مدیرعاملی استقلال مقام مهمی است و خیلی ها به صندلی فتح الله زاده چشم دارند اما الان وقت بستن استقلال است و همه می دانند کسی بهتر از فتح الله زاده نمی تواند این کار را انجام دهد.»
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها