کد خبر: ۱۴۱۵۲۷
زمان انتشار: ۱۹:۴۹     ۲۷ خرداد ۱۳۹۲
ايسکو، ستاره جوان مالاگا، تاييد کرد پيشنهادهايي از رئال مادريد و منچسترسيتي دريافت کرده است.
 اين ستاره 21 ساله  با نمايش هايي که در رقابت هاي فصل اخير ارائه داد، مورد توجه باشگاه هاي مختلف اروپايي قرار گرفته و با توجه به تاييد خود، به نظر مي رسد رئال مادريد و منچسترسيتي از بيشترين بخت براي به خدمت گرفتن او برخوردارند.


به گزارش گل، او در گفتگو با آ.اس گفت:" من دو پيشنهاد دريافت کرده ام. يک پيشنهاد از رئال و يک پيشنهاد هم از منچسترسيتي.


اميدوارم به زودي پيشنهاد نهايي ام را بگيرم زيرا هنوز با مالاگا قرارداد دارم. من قبلا هم گفته ام که رئال و سيتي باشگاه هاي بزرگي هستند. من مي خواهم به بهترين تصميم را براي خودم و مالاگا بگيرم. 


براي من فرقي نمي کند که رئيس يا مالک باشگاه چه کسي است. من دوست دارم فوتبال بازي کنم و از آن لذت ببرم. براي من سيستم بازي تيمم فرقي نمي کند. من ويژگي هاي بازي خودم را دارم زيرا اعتقاد دارم که يک بازيکن بايد با اطرافش سازگار شود."


بسياري معتقدند پيوستن مانوئل پيگريني، سرمربي فصل قبل مالاگا، به منچسترسيتي، شانس اين باشگاه براي به خدمت گرفتن ايسکو را افزايش داده است.


او در مورد اين مورد گفت:" من هنوز با پيگريني صحبت نکرده ام.  من از طريق اينترنت از رفتن او به سيتي مطلع شدم. او مربي فوق العاده اي است و من اميدوارم او در انگليس موفق شود. او در مالاگا فوق العاده کار کرد و همچنين در باشگاه هاي قبلي اش. من ترديدي ندارم که او در سيتي موفق خواهد شد."

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها
پر طرفدار ترین ها