کد خبر: ۱۴۱۴۱۶
زمان انتشار: ۱۳:۴۱     ۲۷ خرداد ۱۳۹۲
هادی عقیلی بعد از اعلام خبر پایان محرومیت اش ، با سایت گل به گفت و گو نشسته است. امروز کمیته استیناف اعلام کرد عقیلی می تواند در لیگ ایران به بازی اش ادامه دهد
نظرت در مورد حکم کمیته استیناف و اینکه می توانی دوباره در لیگ ایران بازی کنی چیست؟
 من خودم هم هنوز اطلاع کامل ندارم اما خب برای من اس ام اسی آمد که این خبر رو تایید می کرد و اینکه می توانم در لیگ ایرن بازی کنم. اگر تا الان هم قرارداد نبستم باور کنید به خاطر همین مسئله بوده است اما خب الان فکر کنم دیگر مشکلی نباشد و از امروز صحبت های جدی با باشگاه هایی که خواهان من هستند داشته باشم.البته من باید به فدراسیون فوتبال بروم و نامه ای را پر کنم که از فدراسیون بخواهم این حکم را به من ابلاغ کنند.
آیا محرومیت ملی تو هم تمام می شود؟
این بستگی به نظر کادر فنی دارد خدارا شاکر هستم که این حکم صادر شد البته من در اطلاع بودم که این حکم 3.4هفته پیش صادر شده بود اما نمی دانم چرا ابلاغ نشده بود. مشکل من هم برای حضور در تیم ملی به خاطر اعلام نشدن این حکم بود اما خب حالا که دیگر حل شده و از اینجا به بعد نظر کادر فنی است که دوباره در خدمت تیم ملی باشم.
بازی با کره؟
در چند بازی که خودم در تیم ملی روبروی کره بازی کرده ایم یا برده ایم و یا مساوی کرده ایم شک ندارم این بازی هم نتیجه خوبی می گیریم و می توانیم موفق بشویم.
 استقلال یا سپاهان؟
 شاید به یک تیم دیگر بروم اما خب از امروز با صادر شدن این حکم تیمها بدون ترس با من صحبت می کنند و من هم سعی می کنم بهترین تصمیم را بگیرم.
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها