کد خبر: ۱۴۱۳۶۲
زمان انتشار: ۱۲:۳۷     ۲۷ خرداد ۱۳۹۲
هافبک فصل پیش پرسپولیس گفت: «بلاتكليف هستم و اين وضعيت حسابي اذيتم مي‌كند و نزديك است كه ديوانه شوم!»

به گزارش 598 به نقل از جام ورزشی؛ با وجود اينكه علي دايي در همان اولين جلسه تمريني پرسپوليس اعلام كرد كه نيازي به او ندارد و براي فصل آينده وي جايي در تيمش نخواهد داشت اما محمد رويانيان با صحبت‌هايش اين هافبك را به ماندن در پرسپوليس اميدوار كرده است تا همچنان بلاتكليف باشد. صحبت از عادل كلاه‌كج هافبك پرسپوليس است بازيكني كه از نامشخص بودن وضعيتش حسابي كلافه و شاكي شده است.

 

* تيم‌ها در آستانه بسته شدن قرار دارند و تو همچنان بلاتكليف هستي. بالاخره تصميمت چيست؟

- باور كنيد هنوز خودم هم نمي‌دانم. بلاتكليف هستم و اين وضعيت حسابي اذيتم مي‌كند و نزديك است كه ديوانه شوم!

 

* خب چرا در اين مدت سعي نكردي با دريافت رضايتنامه و برگه تسويه‌ات از پرسپوليس جدا شوي و با تيمي ديگر قرارداد امضا كني؟

- همان زمان كه تمرينات شروع شد و كسي به من زنگ نزد با آقاي رويانيان صحبت كردم و ايشان از من خواستند تا فعلا منتظر باشم و به تيمي ديگر فكر نكنم و به همين دليل هم به پيشنهاداتي كه داشتم پاسخ منفي دادم.

 

* يعني هنوز فرصتي پيش نيامده تا تو با رويانيان صحبت كني و پيگير وضعيتت شوي؟

- قرار بود مدتي پيش صحبت كنيم كه ايشان به امارات سفر كردند و پس از بازگشت‌شان هم هرچقدر كه تماس گرفتم موفق به صحبت كردن با ايشان نشدم. به هر حال مشغول بستن تيم هستند و وقت صحبت با من را ندارند. طبيعي است كه سرشان حسابي شلوغ باشد.

 

* تا كي مي‌خواهي با اين وضعيت كنار بيايي؟

- تا چند روز ديگر منتظر مي‌مانم و اگر خبري نشد يا به باشگاه مي‌روم يا سر تمرين. بالاخره به يكي از اين دو مكان كه بروم مي‌توانم با يك مقام مسئول صحبت كنم و از اين بلاتكليفي رهايي پيدا كنم. دو پيشنهاد خوب داشتم اما به خاطر صحبتي كه آقاي رويانيان با من كرده بودند به آنها پاسخ منفي دادم و باز هم صبر مي‌كنم چون طرف حسابم شخص آقاي رويانيان است. متاسفانه فوتبال ما به يك چنين سمت و سويي كشيده شده است و بايد با اين برخوردها كنار بياييم.

 

* عنوان كردي شخص رويانيان طرف حسابت است و اين در شرايطي است كه علي دايي سرمربي تيم تو را نمي‌خواهد. با وجود يك چنين وضعيتي چطور مي‌خواهي در پرسپوليس بماني؟

- من يك فصل ديگر با پرسپوليس قرارداد دارم. اگر وضعيتم را مشخص نكنند و بدون تيم بمانم، بازيكن اين تيم هستم و بايد خودشان به مشكلاتم رسيدگي كنند. نهايت قضيه اين است كه در اين تيم مي‌مانم و مي‌سوزم. خودم هم نمي‌دانم چرا به يك چنين نقطه‌اي رسيدم. به حال يك چنين فوتبالي كه يك بازيكن را از بازي كردن بيزار مي‌كند فقط تاسف مي‌خورم. تا چند روز ديگر مي‌روم سر تمرين تا ببينم بالاخره براي فصل آينده چه كاره هستم. نبايد بگذارم آينده‌ام تباه شود.

 

* بهتر نبود در اين مدت با خود دايي صحبت مي‌كردي؟

- ايشان به عنوان يك مربي اعتقادي به من ندارند و فكر نمي‌كنم با صحبت كردن بتوانم آقاي دايي را از تصميم‌شان منصرف كنم. ضمن اينكه من با باشگاه قرارداد دارم و در وهله اول طرف حسابم مسوولان باشگاه هستند.

 

* مثل اينكه يحيي گل‌محمدي دنبال اين است تا براي فصل آينده تو را به خدمت بگيرد، آيا در اين مدت مذاكره‌اي با مديران نفت تهران داشته‌اي؟

- خود گل‌محمدي كه به من زنگ نزده است و اگر هم پيشنهادي داشته باشم، اول بررسي مي‌كنم و بعد تصميم مي‌گيرم. اول بايد بدانم در پرسپوليس ماندني هستم يا خير و پس از آن درباره فصل آينده‌ام تصميم‌گيري كنم.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها