کد خبر: ۱۴۱۳۵۲
زمان انتشار: ۱۲:۰۷     ۲۷ خرداد ۱۳۹۲
مدیرعامل استقلال از چندي پيش مذاكرات خود را براي جذب 3 بازيكن انجام داده است.

به گزارش 598 به نقل از جام ورزشي؛ در حالی علي فتح الله زاده که از سمت خود استعفا کرده بود، با این حال گفته می‌شود به صورت پنهانی مذاکرات خود را با آرش افشین، محمد قاضی و هادی عقیلی انجام داده است.


وي پس از استعفا بيكار ننشست و به صورت پنهانی مشغول جذب بازیکنانی بود که امیرقلعه‌نویی، سرمربی استقلال روی آنها نظر داشت. فتح‌الله زاده در حالي خبر استعفایش را به خبرگزاری‌ها داد كه خیلی‌ها اعتقاد داشتند استفاي او صوری است و فقط برای فشار آوردن به وزارت ورش رسانه‌ای شده است.


فتح‌الله زاده قصد داشت به وزرات ورزش فشار بیاورد تا آنها را مجاب به پرداخت بودجه استقلال کند. بعد از انتشار این خبر سایت وزارت ورزش اعلام کرد که هیئت مدیره باید در مورد رفتن یا ماندن فتح الله زاده تصمیم بگیرد.


در روزهایی که هر روز یکی از اعضای هیئت مدیره استقلال با رسانه‌ها مصاحبه می‌کردند و از مدیرعامل مستعفی تیمشان حمایت می‌کردند، فتح‌الله‌زاده دور از حاشیه در حال مذاکره با بازیکنان فصل آینده تیم بود تا هرچه زودتر تیمی قدرتمند برای فصل آینده ببندد. گفته می‌شود مدیربرنامه‌های محمدقاضی، مهاجم فصل گذشته پرسپولیس روز گذشته به دفتر علی فتح‌الله زاده آمده تا مذاکرات نهایی‌اش را با این باشگاه انجام بدهد. هادی عقیلی هم قراراست امروز به دفتر مدیرعامل مستعفی استقلال برود تا در صورت توافق، با این باشگاه قرارداد امضا کند. گفته می‌شود علی‌فتح‌الله زاده قرار است تا اواخر هفته با آرش افشین هم مذاکره کند تا تیمی قوی برای فصل آینده ببندد.


شاید به همین دلیل هم باشد که اوضاع به ظاهر نابسمان استقلال هنوز صدای امیرقلعه‌نویی، سرمربی این تیم را درنیاورده است. قلعه‌نویی مربی است که ترجیح می‌دهد در تیمی مربیگری کند که موفقیت در آن تضمین شده باشد. اما شاید دلیل اینکه قلعه‌نویی هنوز شکایتی از شرایط استقلال نکرده این باشد خیالش بابت جذب بازیکنان موردنظرش راحت است.
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها