کد خبر: ۱۴۱۳۴۶
زمان انتشار: ۱۲:۰۱     ۲۷ خرداد ۱۳۹۲
سرمربی جدید ذوب آهن گفت: «کره ای ها می خواهند جنگ روانی راه بیاندازند ولی کی روش بچه پائین شهر پرتغال است، می داند چطور جواب سرمربی کره را بدهد!»

به گزارش 598 به نقل از جام ورزشي؛ محمود یاوری در خصوص شرایط تیم ملی اظهار کرد: «مثل هرایرانی دوست دارم که تیم ملی کشورم موفق شود و به جام جهانی برود. امیدوارم که تدابیر کی روش برای تیم ملی مقابل کره یک تدبیر مبتنی بر پیروزی باشد نه گرفتن مساوی.»


وی افزود: «در یک ماه اخیر فوتبال ما بیلان خیلی خوبی داشته است. ایام شعبانیه هم بوده و انتخابات هم که شکر خدا به خوبی و پرشور برگزار شد. بردهای تیم ملی را هم داشتیم و امیدوارم که در مقابل کره هم بتوانیم پیروز شویم و این شادی ها کامل شود.»


کارشناس فوتبال تصریح کرد: «باورم این است که فوتبال ایران در آسیا فراتر رفته است. وقتی لبنان می تواند کره جنوبی را تا دقایق آخر شکست دهد، پس ما می توانیم کره را ببریم و دور از دسترس نیست. فقط باید اصول را رعایت کنیم.»


یاوری گفت: «اصول و سیاست بازی در خانه حریف این است که اول گل نخوریم ولی داشتن تفکر پیروزی و موفقیت خیلی مهم است و امیدوارم کی روش با تفکر صعود به جام جهانی تیمش را در این بازی بچیند. اعتقادم این است که تیم ملی با دست پر برمی گردد.»


وی در پاسخ به صحبت های تحریک کننده سرمربی کره جنوبی تاکید کرد: «حتما سرمربی کره دنبال جنگ روانی است چون از ما همیشه می ترسند. هیچ وقت ندیدیم که تقابلی بین فرهنگ ژاپن و کره باشد ولی همواره کره ای ها علیه ما جنگ روانی راه انداختند. البته شنیدم که عذرخواهی کردند ولی کی روش بچه پائین شهر پرتغال است و می داند چطور جواب او را بدهد.»


سرمربی جدید ذوب آهن در خصوص این که آیا تیم ملی به جام جهانی برود ممکن است که لیگ برتر 18 تیمی بماند و نیازی به بازی پلی آف نباشد؟ گفت: «بازیکنان من برای کسب نتیجه در پلی آف به مسئولان و هواداران قول دادند ولی اعتقاد دارم حتی تیم ملی به جام جهانی هم صعود نکرد بازهم نباید لیگ 16 تیمی شود. اینها اصلا ربطی به هم ندارد. دیدید که مردم با چه شور و شوقی به پای صندوق های رای آمدند. این نشان می دهد که می خواهند شرایط را خود رقم بزنند. پس شرایط می طلبد که ما برای شادی مردم شرایط را فراهم کنیم. باید طبق جمعیت تیم باشد و با جامعه باید حرکت کرد. حیف نیست که ذوب آهن را با این امکانات در لیگ یک ببینیم؟ بعد از استادیوم آزادی، ذوب بهترین استادیوم را دارد!»
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها