کد خبر: ۱۴۱۲۴۶
زمان انتشار: ۰۸:۳۷     ۲۷ خرداد ۱۳۹۲
کیهان: يک مقام رژيم صهيونيستي گفت انتخابات ايران اهميتي براي اسرائيل ندارد.موشه يعلون وزير دفاع رژيم صهيونيستي در واشنگتن گفته است: نتيجه انتخابات ايران هيچ تغييري در پي نخواهد داشت و براي ما بي‌اهميت است. اين رهبر ايران است که رئيس جمهور را تعيين مي‌کند[!؟]

ژنرال موشه يعلون در واکنش به انتخابات ايران گفت: «بايد از اين پس نيز در برابر ايراني‌ها سخت‌تر بايستيم؛ هم از نظر ديپلماتيک و هم از نظر لزوم برقراري مجازات‌هاي سخت‌تر.»وي افرود: «بايد به ايراني‌ها نشان داد که گزينه نظامي هنوز بر روي ميز است.»

موشه يعلون عضو حزب حاکم ليکود به رهبري بنيامين نتانياهو نخست‌وزير اين کشور است. نتانياهو نيز اخيرا تصريح کرده بود انتخابات ايران براي وي بي اهميت است چرا که سياست خارجي اين کشور را تغيير نمي‌دهد.

شايان ذکر است راديو اسرائيل که توسط منوشه امير اداره مي‌شود، غروب روز جمعه با وجود استقبال چشمگير ملت ايران از انتخابات و ازدحام کم‌سابقه پاي صندوق‌هاي راي گفته بود: هيچ اغتشاشي ديده نمي‌شود. به گزارش خبرنگاران خارجي، درصد رأي‌دهندگان پايين است، علي‌رغم اين که قرار بوده ساعت 6 بعدازظهر انتخابات تمام شود، مقامات حکومتي به تمديد ساعت رأي‌گيري پرداخته‌اند.

حکومت بيشترين تلاش خود را به عمل آورده که شمار رأي‌دهندگان تا آنجا که ممکن است بالا باشد. در گزارش‌ها گفته شده بود از آنجا که هيچ يک از شش کانديداي رياست جمهوري شخصيتي نيست که اميد کوچکترين تغييري را با خود به همراه داشته باشد، بسياري از مردم هيچگونه اشتياقي به شرکت در انتخابات نشان نداده‌اند.راديو اسرائيل پيشگويي کرده بود اعلام شکست حسن روحاني با 13 درصد آرا قطعي است و آگاهان سياسي مي‌گويند مسلم است که شکست او اعلام خواهد شد.(!)
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها