کد خبر: ۱۴۱۲۰۶
زمان انتشار: ۲۳:۰۱     ۲۶ خرداد ۱۳۹۲
به تازگی فیلمی با عنوان «پاکسازی» در سینماهای آمریکا اکران شده است؛ فیلمی در ژانر ترسناک که داستانش در آینده ای نزدیک رخ می دهد، آینده ای حدودا یک دهه بعد را دربرمی گیرد.

به گزارش شبکه ایران به تازگی فیلمی با عنوان «پاکسازی» در سینماهای آمریکا اکران شده است؛ فیلمی در ژانر ترسناک که داستانش در آینده ای نزدیک رخ می دهد، آینده ای که حدودا یک دهه بعد را دربرمی گیرد.

اصلی ترین نقطه تمایز این فیلم از آثار هم ژانر خود هم همین داستان آینده نگرانه آن است چراکه در داستان فیلم که آینده آمریکا را به تصویر می کشد با جامعه ای روبروییم که با تصویب یک قانون عجیب و کاملا تکان دهنده آمار جرم و جنایت را پایین آورده است.

داستان «پاکسازی» در سال 2022 و در آمریکا می گذرد و در این شرایط می بینیم که در این کشور قانونی وضع شده با عنوان «پاکسازی» که طی آن انجام هر جرمی حتی آدمکشی در طول یک سال به اندازه دوازده ساعت آزاد است! تنها استثناء این قانون مربوط به مقامات دولتی است که نمی توانند از این قانون استفاده کنند. هدف از تصویب این قانون آن است که آدمیان بخشی از کمبودهای درونی خود را در این دوازده ساعت بیرون ریخته شاید به این طریق ویژگیهای منفی درونی آنها کاهش یافته و آنها برای بقیه زندگی راحتتر باشند!!! در این شرایط تقابل خانواده ای چهارنفره با این قانون بار اصلی درام را شکل می دهد.

کارگردانی «پاکسازی» برعهده «جیمز دی موناکو» بوده است که فیلمنامه ای از خود را دستمایه ساخت فیلم کرده است. «اتان هاوک»، «لِنا هیدِی»، «ماکس بورخولدر»، «آدِلاید کِین» و «اِدوین هوگ» بازیگران اصلی این فیلم هستند. فیلم با بودجه ای اندک حدودا 3 میلیون دلار ساخته شده اما فقط در هفته اول اکران خود حدودا 30 میلیون دلاری فروش داشته است.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها