کد خبر: ۱۴۱۱۸۲
زمان انتشار: ۲۰:۲۵     ۲۶ خرداد ۱۳۹۲
اولسان سومین شهری است که کره ای ها در این دوره مسابقات در آن شهر میزبانی می کنند.

جام ورزشی؛ یکی از مسائلی که باعث اختلاف میان ایران و کره جنوبی شده بحث میزبانی است. کره‌ای‌ها اعتقاد دارند که در بازی رفت میزبانی خوبی از آنها انجام نشده است.

 

شاید به همین دلیل است که کره‌ای‌ها برای بازی با ایران شهر اولسان را انتخاب کردند، شهری که بعد از اعلام باعث واکنش و اعتراض شدید فدراسیون فوتبال شد. کره‌ای‌ها ابتدا سئول را به عنوان شهر میزبان بازی با ایران انتخاب کرده بود اما فدراسیون کره نام این شهر را تغییر داد و ورزشگاه اولسان را به عنوان میزبان اعلام کردند.

 

یکی از مشکلات ایران برای برگزاری بازی در این شهر این بود که پرواز مستقیم به اولسان وجود ندارد و همچنین بازیکنان برای رسیدن به محل بازی با اتوبوس باید یک ساعت و نیم در راه باشند. البته ایران با گرفتن هواپیمای اختصاصی آسمان این مشکل را حل کرد و با یک پرواز و بدون مشکل خود را به اولسان رساند.

 

نکته جالب در مورد کره‌ای‌ها این است که آنها هر بازی خود را در یک شهر میزبان بوده‌اند. بازی اول این تیم مقابل لبنان در شهر گویانگ برگزار شد. بازی مقابل قطر در ورزشگاه سئول بود و بازی با ازبکستان هم در همین ورزشگاه بود. ایران هم باید در ورزشگاه اولسان به مصاف کره جنوبی برود. یعنی کره‌ای ها چهار بازی که میزبان بودند را در سه شهر مختلف برگزار کرده‌اند.

 

نکته دیگر در مورد این تیم این است که در هر سه بازی خانگی برنده بوده و 9 امتیاز گرفته‌اند. آنها در این بازی‌ها 6 گل زده‌اند و یک گل خورده‌اند در حالی که در باز‌ی‌های خارج از خانه 5 بار دروازه‌شان باز شده است.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها