کد خبر: ۱۴۱۱۶۸
زمان انتشار: ۲۰:۱۱     ۲۶ خرداد ۱۳۹۲
جنبش یاران انقلاب ۱۴ فوریه بحرین با صدور بیانیه‌ای مشارکت گسترده ملت ایران در حماسه سیاسی را تبریک گفت و آن را باعث تقویت و تحکیم پایه‌های نظام جمهوری اسلامی ایران دانست.

جنبش یاران انقلاب 14 فوریه بحرین با انتشار بیانیه ای به مناسبت انتخاب حسن روحانی به عنوان رئیس جمهوری ایران که یک نسخه از آن در اختیار خبرگزاری فارس قرار گرفت، آورده است: جنبش یاران انقلاب 14 فوریه بحرین صمیمانه ترین تبریک های خود را به ملت مسلمان و عظیم ایران به مناسبت حضور میلیونی خود در حماسه سیاسی یازدهمین انتخابات ریاست جمهوری در جمعه اخیر را تقدیم می دارد که این حضور گسترده تجلی دعوت رهبر معظم انقلاب اسلامی در خلق حماسه ای سیاسی به زیباترین شکل آن و همه پرسی دیگری برای تحکیم دوباره نظام جمهوری اسلامی و اطاعت اوامر ولی فقیه – بعد از همه همه پرسی های ملت ایران به منظور محافظت و پاسداری از نظام سیاسی خودشان- به شمار می رود.

این بیانیه افزود: حضور میلیونی ملت ایران در انتخابات ریاست جمهوری با قاطعیت نشان داد که ملت ایران اوامر رهبری و ولایت فقیه را دنبال می کنند و در پشت رهبران دینی و سیاسی خویش با صفوف مستحکم و متحد هستند و زیباترین جلوه های وحدت ملی و مردمی را با حضورشان در عرصه سیاسی به تصویر کشیدند تا از رهبران و نظام سیاسی خودشان دفاع کنند؛ نظامی که بر پایه خون شهدای بی گناه بنا نهاده شده است.

در این بیانیه آمده است: انتخابات ریاست جمهوری اخیر ایران امیدها و آرزوهای استکبار جهانی و آمریکا و قدرت های بزرگ و رژیم های مرتجع منطقه را از بین برد؛ کسانی که دل به عدم مشارکت ملت ایران دراین انتخابات بسته بودند. این انتخابات ثابت کرد که این ملت همچنان حامی و پشتیبان نظام سیاسی خود و رهبری سیاسی و دینی خویش است که در حضرت امام خامنه ای رهبر معظم انقلاب اسلامی جلوه گر است و آنها همچنان دنباله روی علما و مراجع ربانی خویش هستند.

این بیانیه افزود: ما دست ملت مسلمان، قهرمان، شجاع و مقاوم ایران را می فشاریم که به اوامر ولی فقیه و ولی امر مسلمین امام خامنه ای لبیک گفتند و با اکثریت در این انتخابات شرکت کردند؛ انتخاباتی که ارکان نظام جمهوری اسلامی را تحکیم بخشید.

در این بیانیه آمده است: نظام جمهوری اسلامی و نظام ولایت فقیه با این انتخابات و این حماسه سیاسی بزرگ پیروزیهایی را کسب کرد که به پیروزی های گذشته اش در طول بیش از 35 سال از عمر انقلاب اسلامی افزوده می شود و این مشارکت موثر و میلیونی در انتخابات ریاست جمهوری جایگاه نظام اسلامی و قدرت و شوکت آن را تقویت کرد و این نظام، نظامی موفق و دارای دستاوردهای بزرگی در زمینه های سیاسی و دموکراسی و چرخه مسالمت آمیز قدر است و همچنین دستاوردهای بزرگی در زمینه اقتصادی و علمی و صنعتی و تکنولوژی کسب کرده است.

این بیانیه افزود: نظام جمهوری اسلامی در ایران انتخابات ریاست جمهوری و شورای شهر را امسال برگزار کرد که دموکرات ترین در جهان بود؛ امری که امید را در قلوب ملت های عربی و اسلامی برای داشتن نظام های سیاسی دینی و مردمی و دموکراتیک و زوال رژیم های دیکتاتوری و قبیله ای در جهان عربی و اسلامی بویژه در منطقه حوزه خلیج فارس خواهد دمید؛. منطقه ای که ملت های آن در سایه بدترین انواع حکومت ها و رژیم های فاشیستی و نازی و استبدادی و قبیله ای در دوران معاصر زندگی می کنند.

این بیانیه افزود: امیدواریم که بعد از این انتخابات بزرگ و این حماسه سیاسی عظیم، جمهوری اسلامی از طریق رئیس جمهور جدید خود حسن روحانی بتواند دشواریها و مشکلات اقتصادی و محاصره اقتصادی را پشت سر بگذارد و ملت آن در سایه توجهات حضرت بقیة الله الاعظم امام مهدی (عج) و در سایه ارشادات رهبری فرهیخته، حکیم و شجاع مقام معظم رهبری در عزت و آزادی و شکوفایی اقتصادی و رفاه اجتماعی زندگی کنند.

در بخش دیگری از این بیانیه آمده است: همچنین ملت مسلمان و مظلوم ما در بحرین که زیر گام های رژیم باند آل خلیفه اشغالگر قرار دارند، چشم امید به جمهوری اسلامی ایران و رهبری حکیمانه و ملت آن در حمایت معنوی از خود و ایستادن هرچه بیشتر آنها در کنار خود و حق مشروع خود در داشتن زندگی کریمانه و با عزت و کرامت و آزادی از زیر استبداد آل خلیفه و اشغالگران سعودی و سلطه استعماری و استکباری آمریکا و انگلیس و صهیونیسم جهانی دوخته اند.

این بیانیه برای انقلاب اسلامی و جمهوری اسلامی و رهبری حکمیانه آن توفیق و برای ملت مسلمان، غیور، شجاع و دلاور آن پیروزی بر دشمنانش و چیره شدن بر همه مشکلاتی که استکبار جهانی برای آنها ایجاد می کند، آرزو کرد.

این بیانیه همچنین برای نظام اسلامی و ملت ایران توفق از خداوند متعال خواستار شد تا اینکه همواره یار و یاور مستضعفان و مسلمانان مظلوم در جهان و جنبش های اسلامی و آزادیبخش و بیداری اسلامی باشند که در تلاش برای گسترش و تحکیم پایه های اسلام ناب محمدی و رد اسلامی آمریکایی سعودی وهابی تکفیری است.


نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۱
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها