کد خبر: ۱۴۱۱۶۴
زمان انتشار: ۲۰:۰۸     ۲۶ خرداد ۱۳۹۲
سرمربي تيم فوتبال تراکتورسازي تبريز گفت: کشور ما 95 درصد به جام جهاني صعود کرده است.
مجيد جلالي عصر امروز در حاشيه تمرين تيم تراکتورسازي تبريز در ورزشگاه تختي نير اظهار داشت: تاکنون از ليگ يک ميثم بائو، سعيد دقيقي، علي کريمي، حامد لک و محسن دلير را جذب تيم پرطرفدار تراکتورسازي کرديم.

به نقل از فارس، وي با يادآوري اينکه حضور اين بازيکنان مي‌تواند جذابيت بازي‌هاي تراکتورسازي را بالا ببرد، تصريح کرد: بنده معتقدم تيم تراکتورسازي از تيم‌هاي پرطرفدار و همچنين با آتيه تيم کشورمان است که قطعاً امسال براي قهرماني در ليگ آماده شده و با حريفان ديدار مي‌کنيم.

جلالي خاطر نشان کرد: براي آمادگي تيم اردوي پنج روزه‌اي را در نير، سرعين و اردبيل برپا کرديم که در اين اردو بيشتر سعي مي‌کنيم کارهاي بدني و تاکتيکي انجام دهيم.

اين مسئول اضافه کرد: در حال رايزني هستيم تا با يک تيم خوب استان اردبيل که در ليگ حضور دارد بازي دوستانه‌اي را انجام دهيم که هنوز برگزاري ديدار تدارکاتي با اين تيم قطعي نشده است.

وي در مورد جذب علي کريمي و طرفداران بي‌شمار پرسپوليسي اين بازيکن بيان کرد: علي کريمي از مفاخر فوتبال کشورمان است و ما افتخار مي‌کنيم که امسال اين بازيکن ارزشمند را جذب کرديم و قطعاً در اکثر مسابقات مي‌تواند سطح فوتبال تراکتور و هواداران پرشور آن را ارتقا بخشد.

سرمربي تيم فوتبال تراکتورسازي تبريز در ادامه سخنان خود با بيان اينکه تيم ملي فوتبال ايران با شکست کره جنوبي مي‌تواند جواز صعود به جام جهاني را بگيرد، ادامه داد: کشور ما 95 درصد به جام جهاني صعود کرده و قطعاً بازيکنان ما با دست کم نگرفتن کره جنوبي مي‌تواند اين تيم را به مانند بازي با قطر شکست داده و صعودشان را به برزيل قطعي کنند.

جلالي گفت: اگر تيم ملي ما هوشمندانه و مطابق با آنچه که در قطر نشان داد در برابر تيم کره جنوبي بازي کند صعود اين تيم به جام جهاني دور از دسترس نمي‌باشد.

وي افزود: با کيفيتي که از تيم ملي مشاهده کرده‌ايم ما در برابر کره جنوبي بسيار موفق عمل کرده و حريف را در خانه خود غافلگير مي‌کنيم.

جلالي در مورد اظهارات سرمربي تيم کره جنوبي تصريح کرد: سرمربي کره جنوبي با سخنان سخيف خود در حقيقت به شأن و شعور خود و تيمشان توهين کرده و ما زياد نبايد اين موضوع را جدي گرفته و يا بخواهيم با درست شدن حاشيه تيم را تضعيف کنيم.

اين کارشناس فوتبال اضافه کرد: تصور مي‌کنم که کره جنوبي نسبت به سال‌هاي گذشته بازي‌هاي ضعيفي را انجام مي‌دهد و معتقدم تيم ما که از قطر و لبنان با دو شيوه متفاوت عبور کرده اکنون مي‌تواند با گرفتن امتياز از کره جنوبي به جام جهاني صعود کند.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها