کد خبر: ۱۴۱۱۱۱
زمان انتشار: ۱۹:۱۲     ۲۶ خرداد ۱۳۹۲
مديرعامل باشگاه تراکتورسازي با تاکيد بر اينکه در فصل نقل و انتقالات به دنبال بمب ترکاندن نيستم گفت: رقمي که در مورد قرارداد کريمي و نکونام مطرح شده را تاييد و تکذيب نمي کنم.
حميد زيني‌زاده در خصوص آخرين وضعيت نقل و انتقالات تيم تراکتورسازي بويژه حضور نکونام و بازگشت لوپز به اين تيم ضمن بيان مطلب فوق گفت: خوشبختانه در حال حاضر از 6 بازيکني که مد نظر سرمربي تيم بوده، موفق به جذب 4 بازيکن شده ايم و در حال حاضر به دنبال جذب دو بازيکن در پست هاي هافبک دفاعي و دروازه بان هستيم.

به نقل از مهر، وي در همين خصوص افزود: در همين راستا مذاکرات اوليه خوبي را با جواد نکونام انجام داده‌ايم و قرار است پس از ديدار تيم هاي ملي فوتبال کره جنوبي و ايران تکليف نهايي وي براي حضور در تيم تراکتورسازي مشخص شود.

زيني زاده در پاسخ به اين پرسش که آيا براي جذب نکونام با وي به تفاهم مي رسيد اظهار داشت: ما براي جذب نکونام مشکل مالي نداريم و اين بازيکن براي ما شرط خاصي را نگذاشته است.

وي در خصوص جذب دروازه بان نيز تصريح کرد: در حال حاضر ما به دنبال جذب دروازه بان دوم براي تيم هستيم و اولويت فعلي ما جذب يک دروازه بان خوب از تيم هاي ليگ يکي است اما اگر در اين خصوص موفقيتي حاصل نشود دروازه باني از ليگ برتر يا حتي يک دروازه بان خارجي جذب خواهيم کرد.

مديرعامل باشگاه تراکتورسازي در خصوص مطالبي که در برخي رسانه ها مطرح مي شود مبني بر اينکه تراکتوري ها به دنبال بمب ترکاندن و جذب ستاره ها در نقل و انتقالات هستند، گفت: من اين موضوع را به هيچ وجه تاييد نمي کنم و به دنبال بمب ترکاندن در نقل و انتقالات نيستيم. ما فقط به دنبال جذب بازيکناني هستيم که نقاط ضعف فصل گذشته خود را بر طرف کنيم و ديگر شاهد خالي بودن نيمکت خود در جريان رقابت هاي ليگ نباشيم تا ديگر شرمنده هواداران خود نباشيم.

وي در خصوص مباحثي که در خصوص مبلغ يک ميليارد و دويست ميليون توماني قرارداد علي کريمي و درخواست يک ميليارد و هفتصد ميليون توماني جواد نکونام مطرح شده، خاطر نشان کرد: من اين ارقام را نه تاييد مي کنم و نه تکذيب. چيزي که اهميت دارد اين است که چنين بازيکنان بزرگي چيزي خارج از عرف از ما نمي خواهند که ما توانايي آن را نداشته باشيم. آنها به دنبال حضور در تيمي هستند که ارزش واقعي شان را بدانند، احترامي را که شايسته شان هست ببينند و بر اساس جايگاهي که دارند با آنها رفتار شود.

زيني زاده تصريح کرد: علي کريمي هيچ مشکلي با هواداران تراکتورسازي ندارد. علي کريمي بازيکني است که در هر تيمي باشد نسبت به پيراهن آن تيم تعصب خاصي دارد و هواداران ما نيز چنين بازيکناني را دوست دارند. استقبالي که هواداران از وي در هنگام حضور در تبريز کردند اين موضوع را ثابت مي کند. کريمي بازيکني است که خدمات زيادي به فوتبال ايران انجام داده و ما بايد اين خدمات را ارج بنهيم.

وي تاکيد کرد: مديران باشگاه ها بايد ظرفيت خود را بالا ببرند تا بتوانند با بازيکنان بزرگ کار بکنند چون بازيکناني مانند کريمي و نکونام تجربيات ارزشمندي دارند. ما بايد با چنين بازيکناني حداقل ماهي يکبار جلسه بگذاريم و از تجربيات ارزشمند آنها استفاده کنيم.

مديرعامل باشگاه تراکتورسازي در خصوص برنامه اردوهاي آماده سازي اين تيم تصريح کرد: در حال حاضر بازيکنان در اردوي سرعين به سر مي برند و قرار است از روز سوم يا چهارم تيرماه اردوي خود را در تهران ادامه دهيم و بنا به درخواست کادر فني سه يا چهار بازي تدارکاتي را در دستور کار خود قرار دهيم.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها