کد خبر: ۱۴۱۰۷۴
زمان انتشار: ۱۵:۴۱     ۲۶ خرداد ۱۳۹۲
یک فعال سیاسی و فرهنگی تاکید کرد:
سعید جابری انصاری گفت: ملت غیورایران باحضور خود در این آزمایش الهی و پایبندی به ارزش های اسلامی جهانیان را بهت زده کردند
بار دیگر ملت عزیز ایران اسلامی حماسه ای آفریدند و به جهانیان نشان دادند که همچون گذشته، ایرانی پایبند به دین، فرهنگ، قانون و تمدن کهن خود و دموکراسی و ارزش های والای اسلامی است.

به گزارش598 به نقل از بولتن نیوز، جابری انصاری، در پیام تبریک خود به مناسبت خلق حماسه سیاسی مردم در پای صندوق های رأی، گفت: صحنه زیبای حضور میلیونی مردم ایران در جمعه گذشته حماسه ای خلق نمود که جهانیان را مات و مهبوت گردانید و نشان داد که همه اقشار این جامعه اعم از پیر و جوان، زن و مرد در یک رقابت سالم و هوشمندانه گوش به فرمان مقام معظم رهبری هستند.

این فعال سیاسی و فرهنگی در ادامه افزود: ملت ایران با حضور خود در این آزمایش الهی با شور و شوق نقش آفرینی نموده و برگ سبز زرین دیگری در کارنامه خود به ثبت رساندند.

همه‌ی فعالان عرصه‌ی سیاسی و فرهنگی کشور این رویداد مهم و تاریخی را به فال نیک گرفته و ضمن تبریک به ولی امر مسلمین نتیجه‌ی این انتخابات را به کاندیدای منتخب مردم، جناب حجت السلام دکتر حسن روحانی که سال ها نماینده‌ی رهبر انقلاب در شورای عالی امنیت ملی و عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام بوده، تبریک گفته و وفاق یکایک در چهارچوب قانون و تبعیت از فرامین حکیمانه مقام معظم رهبری را پیش از پیش، در سرلوحه‌ی امور خود، برای پیشرفت و آبادانی این مرز وبوم قرار خواهند داد.

جابری انصاری گفت: ما از کاندیدای منتخب مردم می خواهیم تا با فضل، رحمت و رهنمودهای رهبری انقلاب تمام تلاش و همت خود و مسئولان اجرایی کشور را برای تحقق آرمان ها و اهداف والای نظام مقدس جمهوری اسلامی به کار گیرد و از همه جریانات و گروه های سیاسی کشور، دعوت کرد که ایشان را در نیل به این موفقیت ها یاری رسانند.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها
پر طرفدار ترین ها