کد خبر: ۱۴۱۰۴۸
زمان انتشار: ۱۴:۴۸     ۲۶ خرداد ۱۳۹۲
بالاخره انتخابات یازدهمین دوره ریاست جمهوری اسلامی ایران با شرکت 36,704,156 نفر از واجدین شرایط و با مشارکت 72 درصدی ملت ایران برگزار شد و در نهایت روحانی 65 ساله سمنانی با به دست آوردن اعتماد 18,613,329 نفر از آحاد ملت ایران - یعنی 71/50 درصد آرای مأخوذه - به مسولیت خطیر ریاست جمهوری اسلامی ایران انتخاب شد. انتخابی که نه تنها برای استراتژیست های انقلاب اسلامی به هیچ وجه دور از پیش بینی نبوده و نوعی غافلگیری سیاسی به حساب نمی آید؛ بلکه در نگاه عمیق «صحنه حماسی و پرشور انتخابات در روز جمعه ی 24 خرداد، آزمون خیره کننده ی دیگری بود که چهره ی مصمم و پر امید ایران اسلامی را در معرض نگاه دوستان و دشمنان نهاد.» (امام خامنه ای، 25/3/1392)

اما نکته ای که در باب این انتخابات باید مورد توجه قرار گیرد این است که این انتخابات در شرایطی برگزار شد که نظام اسلامی و ولایت مطلقه فقیه در چند سال پس از حوادث تلخ انتخابات قبلی ریاست جمهوری در سال 1388  زیر سنگین ترین حملات رسانه ای دشمنان قسم خورده خارجی و تفاله های داخلی ایشان قرار داشت.

تهمت سنگین تقلب و زینتی بودن رای مردم و تشریفاتی بودن انتخابات و انتصابی بودن رییس جمهور از سوی ولی فقیه و دروغ گفتن حکومت ولایی به مردم و خیانت نظام اسلامی و شورای نگهبان در رای مردم و شبهاتی نظیر این نقل و نبات چند ساله شبکه های ماهواره ای برون مرزی و برخی دنباله های داخلی غافل یا خائن ایشان تا همین چند ساعت قبل بود!

انتخاب جناب آقای روحانی به ریاست جمهوری اسلامی ایران و حمایت حامیان ایشان خصوصا جناب آقای هاشمی رفسنجانی و جناب آقای خاتمی - چه بخواهند و چه نخواهند و چه بدانند و چه ندانند! - بازی در پازل حکومت ولایی و تایید کارآمدی عینی نظریه مترقی ولایت فقیه و به تعبیر زیبای رهبری معظم (مد ظله العالی) در حکم  «باطل السحر بافته ها و گزافه های دشمنان و حسودان و طمع ورزان» بود.

جان کلام اینجاست. برگزاری انتخابات ریاست جمهوری سال 1392  مانند انتخابات ریاست جمهوری سال 1388 تحت اجرای وزارت کشور زیر نظر دولت دکتر احمدی نژاد و شورای نگهبان زیر نظر آیت الله جنتی و حکومت ولایی تحت امر ولی فقیه مقتدر و عادل؛ خود بزرگترین گواه بر این مهم است که در سال 1388 نیز مانند سال 1392 نظام اسلامی هیچ خیانتی به رای مردم نکرده و ولایت فقیه هرگز به مردم هیچ دروغی نگفته است. بلکه دروغ را کسانی گفتند که سالهاست بدون ارائه هیچ دلیلی نظام اسلامی را متهم به دروغ گویی کرده اند. و خیانت اصلی را آنان کردند که مدتها بود نظام اسلامی را متهم به خیانت در رأی مردم می کردند. امری که در جای خود سزاوار محاکمه و مجازات است.

انتخابات ریاست جمهوری یازدهم بیش از پیش نمایان گر این حقیقت است که حکومت مردم سالاری مبتنی بر ولایت مطلقه فقیه کارآمدترین نوع حکومت در این آب و خاک است. بر این اساس بیراه نیست اگر پیروز اصلی انتخابات را ولایت فقیهی بدانیم که سالها مظلوم ولی مقتدر تهمت واهی خیانت به رای مردم را تحمل کرد. اگر ذره ای انصاف در برخی باشد اکنون وقت آن است که به اشتباه خود در سال 1388 اعتراف کرده و علنا از مردم و نظام اسلامی برای تهمتی که در انتخابات ریاست جمهوری قبلی به نظام اسلامی و حکومت ولایی زدند عذر خواهی کنند.

زیرا قاطبه ملت ایران اکنون در صحنه عمل به خوبی نشان داده است که هیچ باوری به دروغ  بزرگ تقلب در انتخابات ندارد و اعتماد کامل به نظام اسلامی و ولایت فقیه دارد. امری که شاید بزرگترین ثمره «حماسه سیاسی» کنونی باشد.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها