کد خبر: ۱۴۱۰۰۵
زمان انتشار: ۱۲:۵۸     ۲۶ خرداد ۱۳۹۲
مهاجم تیم تراکتورسازی می‌گوید که بازی کنار علی کریمی افتخار محسوب می‌شود.

به گزارش 598 به نقل از جام ورزشی؛ سعید دقیقی مهاجم فصل گذشته سایپا سرانجام تصمیم خودش را برای فصل بعد نهایی کرد و راهی تراکتورسازی تبریز شد. او  تاکید می کند که به سه دلیل تراکتور را انتخاب کرده و حالا امیدوار است از این تیم تبریزی به تیم ملی برسد. دقیقی در مورد حضور در تراکتورسازی، پیوستن علی کریمی به این تیم و مسائل مختلف دیگر به سوالات پاسخ داد.

 

* چه عاملی باعث شد تراکتورسازی را انتخاب کنی؟

- برای این انتخاب و آمدن به تبریز سه دلیل داشتم. اول احساس کردم به مردم آذربایجان دین دارم چون آنها مرا زمانی که در شهرداری بازی می کردم حمایت کردند تا بتوانم به سطح اول فوتبال ایران برگردم. دلیل دوم حضور مجید جلالی بود چون در صبا با این مربی کار کردم و قهرمان جام حذفی شدیم. دلیل سوم هم این بود که احساس کردم با آمدن به تراکتور راحت تر می توانم به تیم ملی برسم و حقم را بگیرم.

 

* از مبلغ قراردادت راضی هستی؟

- پیشنهادهایی داشتم که بیشتر پول می دادند ولی در نهایت تراکتورسازی را انتخاب کردم. باید از حسن نیت آقای زینی زاده هم تشکر کنم. از مسئولان سایپا هم تشکر می کنم که همیشه به من لطف داشتند.

 

* مثل اینکه شماره 10 هم به تو رسید؟

- دوست دارم شماره 10 تراکتورسازی را بر تن کنم. این شماره فصل قبل بر تن فلاویو لوپز بود و حالا به من رسیده است که خیلی از این اتفاق خوشحالم.امیدوارم بتوانم با گلزنی هایم هواداران را خوشحال کنم.

 

* تراکتورسازی قهرمان می شود؟

- امسال کار سختی در پیش داریم ولی می توانیم قهرمان شویم در ضمن در لیگ قهرمانان آسیا هم باید وضعیت خوبی داشته باشیم و از گروه خودمان صعود کنیم.

 

* در مورد حضور کریمی در تراکتورسازی چه صحبتی داری؟

- بازی کنار کریمی برای من افتخار است و چند سال قبل در اردوی تیم ملی همبازی او بودم که چیزهای زیادی از این بازیکن یاد گرفتم. حضور کریمی به نفع همه بازیکنان است و برای خودم هم خوشحالم چون برای یک فوروارد این موضوع مهم است که یک هافبک خوب پشت سرش بازی کند.

 

* شاید آرش برهانی هم بیاید، مشکلی بابت این موضوع نداری؟

- تراکتورسازی برای موفقیت نیاز به بازیکن دارد و اگر تیم تقویت شود به نفع همه ما است. آرش مهاجم خوب و دوست قدیمی من است و خوشحال می شوم به تراکتورسازی بیاید.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها