کد خبر: ۱۴۰۹۶۸
زمان انتشار: ۱۲:۰۴     ۲۶ خرداد ۱۳۹۲
کریمی این تیم را هم ردیف تیم‌های دیگر بزرگ ایران می‌داند و امیدوار است تا با عملکرد خوب به مقام قهرمانی دست یابیم.

به گزارش 598 به نقل از جام ورزشي؛ بعد از جذب ستاره بزرگی مثل علی کریمی، حالا تراکتوری‌ها بی‌صبرانه منتظر اضافه شدن جواد نکونام  به تیم‌شان هستند. البته مجید جلالی می‌گوید حضور جواد نکونام در تراکتورسازی هنوز مشخص نیست اما با توجه به نشانه‌ها و تلاشی که علی کریمی برای این انتقال نشان می‌دهد، ملحق شدن کاپیتان تیم ملی به جمع تراکتورسازان چندان هم دور از دسترس نیست.


مجید جلالی که تراکتورسازی را برای اردویی چندروزه به سرعین اردبیل برده درباره این اردو اظهار داشت: «اردوی ما در سرعین از امروز (شنبه) شروع خواهد شد و تا چهارشنبه این هفته‌ ادامه خواهد داشت. امیدواریم تمرین‌های خوبی را برگزار کرده و به هدف‌مان دست یابیم.در این اردو یک بازی تدارکاتی سبک خواهیم داشت و بعد از آن به تبریز باز خواهیم گشت.»


جلالی درباره پیوستن علی کریمی به تراکتورسازی بیان کرد: «صحبت‌های زیادی با او انجام داده بودم و از این که انگیزه‌های زیادی برای حضور در تیم تراکتورسازی داشت، استقبال کردم. کریمی این تیم را هم ردیف تیم‌های دیگر بزرگ ایران می‌داند و امیدوار است تا با عملکرد خوب به مقام قهرمانی دست یابیم.»


وی درباره شایعاتی مبنی بر حضور جواد نکونام در تراکتورسازی و این که گفته می‌شود حتی علی کریمی با جواد نکونام صحبت کرده است تا او هم به این تیم بیاید، تصریح کرد: «هنوز چیزی مشخص نیست و بعد از قطعی شدن پیوستن هر بازیکن خبرش را اعلام خواهیم کرد ولی به دنبال جذب بازیکنان خوب برای تیممان هستیم. می‌توانیم دو بازیکن دیگر را جذب کنیم. به همین دلیل سعی داریم انتخاب‌های خوبی را داشته باشیم تا در جریان مسابقات تیم به مشکل برخورد نکند و عملکرد قابل قبولی داشته باشیم.»


در این باره باخبر شدیم قرار است بعد از بازگشت تیم ملی از کره جنوبی زینی زاده در تهران با این بازیکن دیدار کند و در صورت توافق نهایی قرارداد امضا شود. در صورت پیوستن نکونام به جمع تراکتورسازان این تیم صاحب پرمهره‌ترین ترکیب خود طی سالهای اخیر خواهد شد.
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها