کد خبر: ۱۴۰۹۶۰
زمان انتشار: ۱۱:۴۹     ۲۶ خرداد ۱۳۹۲
سرمربي پرسپوليس گفت: «با تراکتورسازي قرارداد بسته. پس ديگر کاري نمي‌توان کرد.»

به گزارش 598 به نقل از جام ورزشي؛ در خبرها داشتيم که جر و بحث بين هواداران علي کريمي و دايي باعث شد تا درفشي‌فر روز پنج‌شنبه يکي از فضاهاي پر تنش خود را تجربه کند. درگيري که با حضور ماموران انتظامي فيصله پيدا کرد. هرچند که شنيديم 3 نفر از هواداران کريمي در اتاق مديريت بازداشت شده بودند. شنيده‌اي که البته در هيچکدام از سايت‌هاي رسمي منتشر نشد!


در اين ميان اما گفتگويي چند دقيقه‌اي دايي با برخي از هواداران در نوع خود جالب بود. دايي که از حضور هواداران کريمي و سر و صداي آن‌ها در درفشي‌فر ناراحت به نظر مي‌رسيد خطاب به آن‌ها گفت: »چرا من را مقصر مي‌دانيد؟ مگر مشکل من بودم؟ الان هم که مي‌گويند با تراکتورسازي قرارداد بسته. پس ديگر کاري نمي‌توان کرد. اما سئوال من اين است اگر من او را مي‌خواستم خود کريمي مي آمد؟ باشگاه اجازه مي‌داد کريمي برگردد؟ من هم گفتم کريمي هر تصميمي بگيرد برايم قابل احترام است.»


برخي از هواداران به دايي گفتند که مالکي عنوان کرده که باشگاه ماجراي کريمي را به دايي سپرده است که دايي با لحن تندي پاسخ داد: «نه، ايشان را نه ديده‌ام و نه حرفي با ايشان زده‌ام. حتي به صورت تلفني هم با او صحبت نکرده‌ام. من از همان اول گفتم شان کريمي بايد حفظ شود. حالا بقيه چه مي‌گويند و چه حرفي مي‌زنند، من ديگر پاسخگو نيستم.»


يکي از هواداران از دايي پرسيد: «اين طوري شان کريمي را حفظ کرديد؟» که به يکباره باز هم هواداران دايي مداخله کردند و دايي هم محل را ترک کرد تا پاسخگوي اين سئوال نباشد!
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها